جمعه سی و یکم فروردین ماه

روحی: تکنیک های فردی ملی پوشان منحصر به فرد است

 تیم ملی ایران بازی آسانی مقابل ایالات متحده ندارد اما هم دلی و تعصبی که بازیکنان کشورمان دارند می توانند پیروزمندانه میدان را ترک کنند.

دکتر داریوش روحی رئیس هیات فوتبال ارومیه که برای تماشای جام جهانی فوتبال به دوحه قطر رفته است مانند همه ایرانیان با امید فراوان از پیروزی تیم ملی ایران می گوید و می افزاید: تکنیک و ریزه کاری های بازیکنان ایرانی در دنیا زبانزد است و این ویژگی را منحصربه فرد می دانم.

دکتر روحی که در زمان دانشجویی کاپیتان تیم دانشگاه تبریز بود درباره اوضاع و احوال فوتبال آذربایجان غربی و تیم نود ارومیه می گوید: تمام تلاش ما این است که بار دیگر بتوانیم در لیگ یک حضور پیدا کنیم.

بازیکنان بومی خوبی داریم که از سراسر استان جمع شده اند. ما در تمام رده ها از نوجوانان تا امیدها و بزرگسالان در سطح شهر و استان لیگ داریم و در شهرهای مختلف از شمال و جنوب مانند ماکو، خوی، مهاباد و میاندوآب فوتبال گستردگی مطلوبی را پیدا کرده است. مشکل اما این است که باشگاه ها خصوصی هستند و پشتوانه مالی قوی ندارند و به همین دلیل بیشتر نگاه ما به کمک های استانداری و فرمانداری شهرها است به ویژه در مناطق مرزی که مشکلات مالی بیشتر به چشم می خورد.

گفت و گو: ج - دوستدار