جمعه سی و یکم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال

در گرماگرم مسابقات فوتبال جام جهانی شنیدن اخبار فوتبال داخلی که به متن و حاشیه اختصاص دارد شنیدنی و خواندنی است که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: محمد محمدی که تا قبل از دریافت حکم جدید سرپرست معاونت باشگاه را بر عهده داشت با حکم جدید معاونت ورزشی باشگاه پرسپولیس شد.
مصطفی دنیزلی مربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس درخصوص بازی ایران با آمریکا گفت: شک ندارم که ۸ آذر دیگری در فوتبال ابران رقم خواهد خورد.

با توجه به اعتراض مجدد استراماچونی به فیفا مبنی بر عدم پرداخت طلبش از سوی استقلالی ها که یک ماه ازصدور گذشته فیفا به باشگاه استقلال اطلاع داد تداوم این بی تفاوتی جرایم دیگری برای استقلال اتخاذ خواهد شد.
باشگاه پرسپولیس با صدور بیانیه ای موضوع ممنوع الخروجی برخی از بازیکنان این تیم را تکذیب کرد و مدعی شد یکی دو سایت در راه تخریب پرسپولیس هستند که در دادگاه با آنها ملاقات خواهیم کرد.

تغییرات دنباله دار در باشگاه استقلال مجددا به جریان افتاد. جلال نصیری مدیر اجرایی باشگاه کنار گذاشته شد و به جای وی امیر حسین قاضی نور وارد شد.

علی امیری به حکم معاونت ورزشی خواهد رسید و سعید فتاحی از معاونت ورزشی به معاونت اجرایی تنزل خواهد کرد.
دلبری عضو جدید اقتصادی هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز صبح با حضور در جلسه هیات مدیره باشگاه رسما فعالیت خود را با پرسپولیس آغاز کرد.

باشگاه فنر باغچه ترکیه پیشنهاد رسمی خود را برای شکار سردار آزمون اعلام کرد.

نامه شکایت فدراسیون فوتبال ایران از فدراسیون فوتبال آمریکا به صورت رسمی در اختیار فیفا قرار گرفت و این شکایت به خاطر حذف کلمه الله توسط آمریکایی ها از روی پرچم ایران صورت گرفته است.

دو گزینه برای مربیگری تیم تراکتور مطرح است ساغلام ترکیه ای و مربی سابق تراکتور وافشین قطبی بد نیست بدانید که دیدار دوستانه پرسپولیس با پیکان مبلغ ۱۲۰ میلیون تومان بابت اجاره زمین شماره یک آزادی خرج رو دست پرسپولیس گذاشت.