پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

کی روش: غمگین و دل شکسته ایم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در پایان بازی سرنوشت ساز دیشب با گفت و گوی احساسی با روزنامه نگاران و خبرنگان داشت و از اشک روی شانه های شکسته سخن گفت. وی افزود افتخار می کنم که مربی تیم ملی ایران هستم و باقی قضایا که می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: کی روش درباره شرایط ادامه همکاری‌اش با فوتبال ایران گفت: جواب این سؤال در دستان من نیست و الان باید ذهن‌مان یک مقدار خنک و آرام شود و  بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقی افتاده است. همه ما عمیقاً غمگین هستیم و بازیکنانم دل شکسته هستند. کار بسیار خوبی تحت شرایطی دشوار انجام دادیم. بازیکنانم استحقاق اعتبار و احترام هواداران فوتبال ایران را دارند، به خاطر کاری که برای فوتبال ایران انجام دادند.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان خاطر نشان کرد: مطمئناً همه تیم‌های ملی باید همیشه خودشان را بازسازی کنند و خون تازه در آنها وارد شود تا بازیکنان جایگزین شوند. از بُعد کلی تازه کردن و اضافه کردن خون تازه کار خوبی است، ولی فکر می‌کنم همین تیم آمادگی این را دارد که در جام ملت‌ها بازی کند و هیچ شکی به آن ندارم.

کی‌روش خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ملی سن درست و کیفیتی مناسب دارند. به همین دلیل آمادگی این را دارند که ادامه دهند و قهرمان جام ملت‌ها شوند. مطمئناً از نظر فنی باید بازیکنان دیگر را تحت نظر داشته باشیم و تلاش شود تا بازیکنان جدید به تیم ملی اضافه شوند. همانطور که کار من را در تهران دیدید با 11 بازیکن زیر 22 سال کار کردیم و از آن گروه حتماً چند بازیکن در جام ملت‌ها خواهند بود. چیزی که می‌‌گویم این است که بازیکنان با تمام شرایطی که موجود بود کار بزرگی انجام دادند.