جمعه دهم فروردین ماه

ذوالمجیدیان: امروز سرمربی تراکتور معرفی می شود

مدیر تیم تراکتور از انتخاب سرمربی این تیم تا اواخر امشب یا فردا صبح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: علی اکبر ذوالمجیدیان در مورد آخرین وضعیت سرمربی تیم تراکتور اظهار داشت: تیم تمرینات خود را دنبال می کند و مربیان به تمرینات برگشتند. به نظر من شرایط خوب است و هیچ اشکالی در برنامه های آماده سازی تیم وجود ندارد. سرمربی نیز طی امروز و فردا مشخص می شود و مشکلی از این بابت نداریم.
وی در پاسخ به این سوال که آیا با بازگشت نصرتی، ساغلام قرار است به تراکتور برگردد گفت: نصرتی به عنوان مربی با سابقه به ما اضافه شده است اما در مورد سرمربی اجازه دهید باشگاه اطلاع رسانی کند. نمی توانم بگویم توافقی حاصل شده است اما اگر کمی صبور باشید رسانه باشگاه سرمربی را امروز عصر یا نهایتا فردا اعلام می کند. مربی که بیاید 10روزی فرصت دارد تیم را ارزیابی کرده بر اساس نیاز خود درخواست بازیکن کند. ما نیز طبق خواست سرمربی و در حد توان در نقل و انتقالات فعالیت خواهیم کرد.

مدیر تیم تراکتور در پاسخ به این که در باشگاه تراکتور ارتش سری راه انداختند و همه اخبار اطلاعات این تیم انحصاری است تاکید کرد: ما ارتش سری راه ننداختیم اما واقعیت این است که اطلاعات در مورد سرمربی در اختیار مدیریت باشگاه است. من مدیر تیم هستم و به عنوان یک برادر بزرگتر به این تیم کمک می کنم. در مورد سرمربی اما تصمیم گیرنده نیستم و این مدیران هستند که در این مورد تصمیم گرفته و سرمربی را انتخاب می کنند.