جمعه دهم فروردین ماه

داستان محبی به قائدی پیوند خورد

واقعیت این است که باشگاه استقلال هنوز قسط دوم انتقالی محمد محبی را بر حساب باشگاه پرتغالی واریز نکرده است و محبی در بازی های رسمی حق بازی در استقلال را ندارد.

این در حالی است که خیلی ها باور نداشتند و ندارند که تهدیدات باشگاه پرتغالی جدی است و تلاش می شد تا با اطلاعات غلط به نوعی آرامش کذب را در باشگاه استقلال جاری سازند.

اکنون نه تنها مشکل محبی حل نشده بلکه مشکل دیگری رو دست باشگاه استقلال سنگینی کرده است.

باشگاه اماراتی که مهدی قائدی در آن توپ میزند برای استقلالی ها پیغام فرستاده که مبلغ ۲۰۰ هزار دلار از قسط دوم انتقال قائدی را طی هفت روز آینده واریز کنند در غیر این صورت حق بازی در استقلال را ندارد.

اکنون شرایط در استقلال بدجوری پیچیده شده است به طوریکه حتی با هیچ آچاری قابل باز شدن نیست. کفگیر مالی باشگاه استقلال بدجوری به ته دیگ خورده است و فتح اله زاده مانده است با این همه بدهی چگونه کنار بیایدچون نه ماشین و نه خانه ای دارد که بخواهد با فروش آن مشکلات را کنار بزند.

البته فتح اله زاده اگر بخواهد می تواند از پس مشکلات بر آید اما از اینکه با او به هنگام دعوت به قبول مدیریت باشگاه شفاف صحبت نشد رغبتی به از جیب مایه گذاشتن از خود نمی بیند. فعلا استقلال در دربی از محبی و قائدی محروم است و ساپینتو مربی تیم در واکنش به از دست دادن این دو بازیکن در دربی و مصدومیت و محرومیت عارف غلامی به باشگاه اطلاع داده است در دربی از من انتظار معجزه نداشته باشید.

گزارش: اکبر عزیزی