سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه

تیم ملی کشتی در انتظار روادید سفر به آمریکا

درحالی که فدراسیون کشتی تمامی اقدامات لازم را برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا به موقع انجام داده است اما همچنان در انتظار صدور روادید از سوی کشور میزبان است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مسابقات جام‌ جهانی کشتی آزاد طی روزهای ۱۹ و ۲۰ آذرماه به میزبانی آمریکا برگزار می‌شود و این در حالی است که تیم کشورمان به عنوان نایب قهرمان این مسابقات هنوز منتظر صدور ویزا برای اعزام به این رقابت ها قرار دارد. اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران چندی پیش با سفر به دوبی در سفارت آمریکا حضور یافتند و اقدامات لازم برای صدور ویزا برای تیم ملی کشتی آزاد کشورمان با وجود انجام شده و تمامی اقدامات لازم برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۲۲ آمریکا همچنان در انتظار صدور ویزا از سوی این کشور هستند.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران چندی پیش با سفر به دوبی در سفارت آمریکا حضور یافتند و اقدامات لازم برای صدور ویزا را انجام دادند که فعلاً تا به امروز خبری از این موضوع نشده است.

قرار است تیم ایران با ترکیب جوانان با تجربه راهی جام جهانی شود که سرشناس ترین آنها کامران قاسم پور است.  

برنامه کامل جام جهانی کشتی آزاد در آمریکا
شنبه ۱۹ آذر:

ساعت ۱۰ تا ۱۳:۳۰ به وقت محلی: دیدار تیم‌های آمریکا و مغولستان و دیدار تیم‌ های ایران و ژاپن
ساعت ۱۵ تا ۱۸:۳۰: دیدار تیم‌های مغولستان و گرجستان و دیدار تیم‌های ژاپن و منتخب جهان
ساعت ۱۸:۳۰ تا ۲۲: دیدار تیم‌های گرجستان و آمریکا و دیدار تیم‌های ایران و منتخب جهان
یکشنبه ۲۰ آذر:

ساعت ۱۲:۳۰ تا ۱۴: دیدار رده بندی میان تیم ‌های دوم هر گروه
ساعت ۱۸ تا ۲۰: دیدار فینال میان تیم‌های نخست هر گروه
همزمان با این رقابت ‌ها رقابت جام جهانی کشتی زنان نیز برگزار می‌شود.
رقابت ‌های جام جهانی کشتی آزاد روزهای ۱۹ و ۲۰ آذر به میزبانی آمریکا و با حضور ۶ تیم برتر جهان برگزار می شود. در این رقابت‌ ها تیم‌ های آمریکا، ایران، ژاپن، گرجستان، مغولستان و منتخب جهان در ۲ گروه ۳ تیمی به رقابت می‌پردازند. ایران در گروه B با تیم‌ های ژاپن و منتخب جهان در یک گروه قرار دارد.