پنجشنبه نهم فروردین ماه
والیبال جوانان باشگاه های کشور

بی تابی برای یافتن نوستاره ها

صعود تیم‌های سایپا تهران، شهداب یزد و هورسان رامسر به مرحله نهایی رقابت‌ های جوانان باشگاه های کشور قطعی شد.

در پنجمین روز این رقابت ‌ها، تیم‌های هورسان رامسر با مربیگری اسفندیار جمالی و شهداب یزد با هدایت عباس علی میرحسینی بازیکن و مربی سابق تیم ملی به پنجمین برد متوالی خود دست یافتند و در صدر جدول دو گروه باقی ماندند تا به همراه تیم سایپا تهران که چهارمین برد خود را به دست آورد، صعودشان به مرحله نهایی و پلی‌آف قطعی شود.

بدین ترتیب 11 تیم دیگر در دو روز باقی مانده از مرحله مقدماتی برای پنج سهمیه دیگر مرحله پلی‌آف با هم رقابت خواهند کرد. باید دید ماحصل این رقابت ها کدامین چهره جدید را به والیبال ایران ارزانی می دارد در حقیقت با روندی که لیگ های بزرگسالان کشورمان طی می کنند اگر نتوانیم از دل این مسابقات مروارید های غلتان صید کنیم باید نگران باشیم و در این زمینه با باشگاه ها و کانون ها دست به رایزنی و چاره اندیشی بزنیم. والیبال کشورمان به شدت در جست و جوی نوستاره ها بی تابی می کند.

نتایج دیدارهای روز پنجم مسابقات (دوشنبه 14 آذرماه) به قرار زیر است:

شهداب یزد 3 – نیان الکترونیک خراسان صفر

سایپا تهران 3 – لبنیات هراز آمل 2

ایفاسرام اردکان 3 – گیتی پسند اصفهان صفر

شهرداری ارومیه 3 – فولاد سیرجان ایرانیان یک

هورسان رامسر 3 – راه‌یاب ملل مریوان صفر

پاس گرگان 3 – مس رفسنجان صفر

کادر فنی تیم جوانان ایران  از جمله محمد منصوری بازیکن سابق تیم ملی بر این مسابقات نظارت دارند و یونس حسن زاده به عنوان سرپرست مسابقات و شهباز صدری به عنوان ناظر فنی لیگ برتر جوانان را در شهرکرد زیر نظر دارند.

علی ایرانپور، مرتضی علایی، مهدی باقری، حامد رمضانی، محمدجواد زمانی، امید فولادی‌وندا، اسماعیل معدن پیشه و کیان یاسمی داوران قضاوت کننده در این دیدارها هستند.

نویسنده: جمشید حمیدی