پنجشنبه نهم فروردین ماه

اتفاق عجیب در سپاهان

مورایس بازیکن نمی خواهد تیم سپاهان برای نقل و انتقالات زمستانی برنامه خاصی ندارد و اینطور به نظر می رسد که بازیکنی جذب این تیم نخواهد شد.

تیم سپاهان که تمرینات خود را پس از دو هفته تعطیلی از اواخر آبان آغاز کرد با تمام قوا برای ادامه مسابقات آماده می شود. این تیم که بسیار بی سر و صدا در حال آماده سازی است تاکنون دو بازی دوستانه برگزار کرده است و مقابل ذوب‌آهن به تساوی بدون گل دست یافت و ۳ بر صفر مقابل سپاهان نوین پیروز شد. این تیم دو بازی دوستانه دیگر در دستور کار دارد. سپاهانی ها به همین منظور راهی تهران شدند و از دیروز اردوی 8 روزه خود را در پایتخت برپا کردند.

آنها در این اردو دو بازی دوستانه مقابل تیم های پرسپولیس و مس رفسنجان برگزار می کنند. نکته جالب در مورد سپاهان برپایی جدی اردوی آماده سازی است این در حالی است که آنها دو ملی پوش خود یعنی پیام نیازمند و رامین رضائیان را به دلیل همراهی تیم ملی در جام جهانی مدتی است در اختیار ندارند و آنها از شنبه هفته آینده به تیم سپاهان در اردوی تهران ملحق می شوند. از طرفی بعید است در نیم فصل بازیکن جدیدی به این تیم بپیوندد. اینطور شنیدیم که سپاهان حتی در نیم فصل هم برنامه چندانی برای جذب بازیکن ندارد و با همین نفرات به کار خود ادامه می دهد. مورایس که اغلب بازیکنان را با نظر خود جذب کرده با وجود این که در نیم فصل اول چندان توقعات را برآورده نکرد اما مورد حمایت مدیران باشگاه سپاهان قرار گرفت. گویا در آخرین نشستی که خوزه مورایس با مدیران باشگاه سپاهان داشت به آنها اطمینان داد نیاز چندانی به تغییر در برخی خطوط احساس نمی کند. از این رو در نظر دارد بازیکنی به تیم اضافه نکند. مگر این که اتفاق خاصی رخ دهد یا بازیکن فوق العاده ای به آنها معرفی شود. از این رو تیم سپاهان از هم اکنون برنامه های آماده سازی خود برای نیم فصل دوم را نیز مرور کرد و شاید از این جهت آماده تر از سایر رقبا وارد مسابقات شود.

تیم سپاهان در هفته دوازدهم لیگ برتر دوشنبه ۲۸ آذر در انزلی میهمان تیم ملوان است. از این رو سپاهانی ها اواخر هفته آینده به اصفهان برمی گردند و پس از چند روز تمرین در این شهر به انزلی می روند.

نویسنده: نیلوفر مژدهی