پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

فیفا برای استقلال تشکیل جلسه می دهد!

استقلال در مورد پرونده استراماچونی و هرویه میلیچ به مشکل برخورده است و قرار بود که در این خصوص جلسه انضباطی برای اعلام رای استقلال برگزار شود که این جلسه در حال حاضر برگزار نشده است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: این در حالی است که فیفا درگیر مسابقات جام جهانی است و این موضوع مانع رسیدگی به امور باشگاه ها شده است و رای علیه باشگاه استقلال به تاخیر افتاده است.

استقلال در پرونده استراماچونی محکوم است و با تاخیر زیادی که در پرداخت پول این مربی شده استقلال باید مبلغ بیشتری را به مربی سابق خود پرداخت کند و از طرفی میلیچ نیز شکایت جدیدی علیه استقلال انجام داده و فیش پرداختی استقلال را جعلی اعلام کرده است!

در این مورد علی فتح الله زاده مدیریت استقلال اقدامات لازم را انجام داده زیرا مبلغ مورد نظر به میلیچ در زمان مدیریت قبلی واریز شده و البته که مبلغی واریز نشده و بازیکن سابق استقلال فیش واریزی را جعلی و به فیفا ارئه کرده تا در مورد وی تصمیم گیری شود.

شایان ذکر است در مورد استقلال و مشکلاتی که وجود دارد فیفا و کمیته انضباطی تصمیم گیری می کند و این اتفاق با تاخیر رخ می دهد زیرا فیفا درگیر مسابقات جام جهانی است و استقلالی ها فرصت دارند تا پایان بازی های قطر اقدامات لازم را انجام دهند تا بیش از این دچار مشکل نشوند.