شنبه یکم اردیبهشت ماه

نساجی در خطر لغو سلب میزبانی

اردوی 10 روزه تیم نساجی در ترکیه به پایان رسید و تمرینات این تیم پس از دو روز استراحت از روز یکشنبه دوباره از سرگرفته می شود.

شاگردان حمید مطهری در این اردو سه بازی دوستانه برگزار کردند. این تیم در حالی به ایران برگشت و تمرینات خود را در تهران سپری می کند که بار دیگر استفاده از زمین استادیوم وطنی قائمشهر با اما و اگر هایی همراه شده است. باشگاه نساجی با گلایه از مسئولان ورزش استان مازندران خواهان ایجاد شرایط مطلوب در ورزشگاه شهید وطنی شده است. آنها که می دانند در صورت تایید نشدن ورزشگاه وطنی بار دیگر از سوی سازمان لیگ و برطرف نشدن مشکلات این ورزشگاه آنها همچون فصل قبل آواره خواهند شد و این آوارگی هزینه زیادی روی دستشان می گذارد. از این رو مدیرعامل این باشگاه که در ملاقات با مسئولان استان از آنها کمک خواست و متذکر شد ایرادات این ورزشگاه می تواند سازمان لیگ را وادار به رد صلاحیت این استادیوم کند.

به همین دلیل از آنها کمک خواست و خواهان تغییر در روند کار شد. اما هیچ جواب نگرفته است، این طور به نظر می رسد که هزینه هایی که حدادیان برای تیم نساجی کرده مسئولان را متواجه علاقه او به ورزش و فوتبال و خصوصا تیم نساجی کرده و آنها بر این ادعا هستند که وی از این پس خودش برای استادیوم وطنی هزینه کند. از این رو مسئولان باشگاه نساجی در آخرین ملاقات با مسئولان ورزش استان هشدار دادند در صورتی که نواقص این استادیوم برطرف نشود بار دیگر اجازه بازی در ورزشگاه وطنی را نخواهند داشت و این در شرایط فعلی که قرار است تیم نساجی یکی از نمایندگان ایران در آسیا باشد می تواند عواقب بدی برای این باشگاه و فوتبال استان مازندران داشته باشد. چرا که ممکن است حق میزبانی از آنها گرفته شود.

گزارش: نیلوفر مژدهی