پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه
افشاگری عجیب مدیر رسانه ای نفت مسجدسلیمان

دیگر با این آقایان همکاری نمی کنم!

این که در باشگاه نفت مسجدسلیمان اتفاقات مشکوکی در حال رخ دادن است اصلا چیز عجیبی نیست.

چندی پیش از اختلافات داخلی در این تیم نوشتیم. از فحاشی های یکی از کارمندان باشگاه در تمرینات این تیم به مهاجری! از تهدید های لیدرها از نبودن پول در مجموعه و حتی تناقض در رفتار مدیرعامل این باشگاه، این موضوعات اما با شروع تعطیلات به دست فراموشی سپرده شد و در تب جام جهانی حتی اعتصاب بازیکنان این تیم گم شده و دیده نشد تا حاد بودن شرایط این باشگاه به چشم نیاید.

در چنین شرایطی حکم مهران حسنوند مدیر رسانه ای سال های اخیر این باشگاه که اتفاقا از کارمندان نفتی است و امکان برکناریش وجود ندارد برای عضویت در کمیته انضباطی باشگاه نفت مسجدسلیمان صادر شد. همین موضوع او را بر آن داشت تا نسبت به برخی اتفاقات پرده بردارد. مهران حسنوند در ابتدا با اشاره به حواشی و اتفاقات رخ داده در بازی با تیم پرسپولیس که در نهایت منجر به محرومیت هدایت یزدی، مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان شد اظهار داشت: من عذرخواهی می کنم که تا کنون در مورد باشگاه پرسپولیس و اتفاقاتی که در این باشگاه رخ داد سکوت کردم. در آن زمان مدیرعامل باشگاه ما حرفهای کذبی علیه این باشگاه، داوران و افشین پیروانی مطرح کرد. مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان آدم کذابی است. در آن زمان تهمت هایی به پیروانی زد که من هم در مقابلش سکوت کردم و حالا عذاب وجدان دارد.

او دروغگو است و تهمت هایی که زد باشگاه را از اعتبار انداخت. از این رو می خواهم چیزهایی را به مردم بگویم.
وی به اهداف احتمالی مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان اشاره کرد و افزود: او در حالی که می دانست این تهمت ها عواقبی برای باشگاه دارد، برای مطرح شدن خودش این کارها را کرد. وی حتی قبل از همه، حرف هایش را به مهاجری گفت و او را وادار کرد این اظهارات را در کنفرانس خبری مطرح کند. خجالت آور است بگویم او حتی با پا به پای پیروانی کوبید و همه ما ناراحت شدیم اما سکوت کردیم.

می توانید صحت حرف های مرا از پیروانی بپرسید. من نماینده مردم هستم و نمی توانم به خاطر فریبکاری های برخی بیش از این باشگاه را نادیده بگیرم.

مدیررسانه ای سابق و عضو جدید کمیته انضباطی باشگاه نفت مسجدسلیمان ادامه داد: مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان با این رفتار ها با آبروی باشگاه بازی کرد و در نهایت به دلیل ادعا های بی اساسش محروم شد. پس از آن به تکاپو افتاد تا محرومیت را کاهش دهد از این رو دست به دامن قنبرزاده شد. در سفری که قنبرزاده و تاج به خوزستان داشتند با آنها ملاقات کرد و نمی دانم چه کرد که حکم تعلیقش شکسته شد. او برای مطرح شدن همه کار کرد اخیرا هم که در مورد آب، برق و گاز مردم اظهار نظر کرده تا توجه مردم را به خود جلب کند. این ها را می گویم چون عذاب وجدان رهایم نمی کند. وی که خود از سمت مدیر رسانه ای باشگاه کنارگیری کرده است تصریح کرد: به او گفتم به دنبال مدیر رسانه ای دیگری باشد چرا که دیگر چیزهایی را که می بینم نمی توانم ناگفته بگذارم. در برنامه های باشگاه فاکتورسازی هایی صورت داده اند. تکلیف 15 میلیاردی که به باشگاه آمده است مشخص نیست. فقط 10 درصد به بازیکنان پول دادند و نمی دانم چرا روی این پول و دیگر اسناد مالی باشگاه نفت مسجدسلیمان نظارتی نمی شود.

حسنوند با اشاره به این که یزدی خیز بلندی برای انتخابات مجلس برداشته است تاکید کرد: مگر یک مدیرعامل چقدر قدرت دارد که اعضای هیات مدیره را به شکل دسته جمعی برکنار کند. او با کمک یک مشاور در مناطق نفت خیز جنوب(صفرالعلی رئیسی) اعضا را کنار زند. چون می دانست آنهایی که بر مسند کار هستند از او در مقابل عملکردش جواب می خواهند و قبل از هر چیز حسابرسی دقیقی به مسائل مالی خواهند داشت.

مگر مدیرعامل این قدرت را دارد که برای هیات مدیره تعیین تکلیف کند. این آدم ها فوتبالی نیستند و فوتبال را فاسد و خراب کردند. حکم مرا به عنوان عضو کمیته انضباطی باشگاه صادر کردند در حالی که من دیگر نمی توانم با این آدم کارکرده و در مقابل کارهایش سکوت کنم و از حق و ناحق ها نگویم. از سازمان بازرسی می خواهم به مسائل مالی این باشگاه ورود کند. مطالب محرمانه بسیاری درموردشان دارم و می دانم چه بر سر فوتبال آوردند که در صورت لزوم ارائه می دهم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی