جمعه سی و یکم فروردین ماه
کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

طارمی آرسنالی شد!

اخبار کوتاه و حاشیه ای فوتبال در این روزهای سرد، حالت گرمی به خود گرفته و هر روز شاهد یک خبر تازه از چهار گوشه این فوتبال پهناور هستیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، چند نمونه ای از این را می خوانید:
انتقال مهدی طارمی به آرسنال کاملا جدی شد. مهاجم ملی پوش کشورمان تابستان آینده به پیراهن آرسنال خواهد رسید.

قرار بود در این هفته سرمربی تیم امید از طریق کمیته جوانان معرفی شود، اما این انتخاب به تاخیر افتاد، چون سرپرست این کمیته که همان سرپرست موقت چندی پیش فدراسیون فوتبال باشد، همراه تیم ملی جوانان جهت اردوی آمادگی این تیم به عمان سفر کرده است.
بحث در مورد مربی آینده تیم ملی فوتبال آغاز شد. این بحث در دو مرحله دنبال خواهد شد. بحث اول مربوط مربیان داخلی است. در نزد گزینه های داخلی که فدراسیون لیستی را ردیف کرده، نامی از جواد نکونام دیده نمی شود. امیر قلعه نوعی و یحیی گل محمدی جز گزینه های داخلی قراردارند.

مراسم سومین روز در گذشت مجید پروین، برادر علی پروین در مسجد حجت بن حسن العسگری برگزار شد. این مراسم تفاوت های فراوانی با دیگر مراسم ها داشت. موسپید کرده های ورزش و فوتبال وبدون توجه به رنگ ها حضور پیدا کرده بودند، سجادی وزیر ورزش و مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال در این مراسم دیده شدند.
بر اساس شنیده ها، اعضای کمیته داوران طی روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در دفتر دبیر جدید فدراسیون فوتبال،جهت انتخاب داور دربی جلسه خواهند داشت.

از ما نشنیده بگیرید، اما این شش نفر در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال مخالف ادامه همکاری کی روش با تیم ملی فوتبال هستند. اصولی، قنبرزاده، ماجدی، طهمورث حیری،رضائیان و خداداد افشاریان از سوی کمیته اخلاق محکومیت و محرومیت جواد منافی مربی تیم نساجی مازندران تائید شد.

خمس سرمربی جدید تراکتور دیدار دوستانه تراکتور با ذوب آهن که از قبل برنامه ریزی شده بود، لغو گردید.