شنبه یکم اردیبهشت ماه

مدیر روستا: کی روش کار ساز نبود

اصغر مدیر روستا پیشکسوت و کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: قبل از انتخاب کی روش به عنوان مربی تیم ملی می دانستیم انتخاب کی روش به عنوان سر مربی در جام جهانی دوای درد فوتبال ایران نیست.

اصغر مدیر روستا اضافه کرد: اتفاقاتی که در فدراسیون فوتبال قبل از آغاز جام جهانی رقم خورد برای ما از قبل قابل پیش بینی بود، لذا اعضای کمیته فنی با یکدیگر تصمیم گرفتند که گروهی استعفا دهند. البته این را هم اضافه کنم که مهدی تاج هم برخلاف ظاهرش با کمیته فنی موافق نبود و کی روش این نکته را در ذهن او جا انداخته بود، ما تصمیم گرفتیم قبل از هر اقدامی از سوی تاج و یا کی روش استعفا بدهیم.

این کارشناس فوتبال اضافه کرد: واقعیت این است که دوای درد فوتبال ایران کی روش نیست. ما می دانستیم که در جام جهانی بدون دستاورد خواهیم بود، چون تفکرات تاکتیکی کی روش نخ نما شده است و چنین هم شد.

کی روش را آوردیم که به رویا های بلند پروازی خود تحقق بخشیم، اما این چنین نشد و کی روش فوتبال ما را چندین سال دچار عقب افتادگی کرد. اکنون برای جام ملت ها نباید زمان را از دست بدهیم. کی روش را فراموش کنید، در جام ملت ها با مربی ایرانی می توانیم خرابی های کی روش را در تیم ملی به آبادانی تبدیل سازیم، به شرط آنکه به مربی ایرانی مانند کی روش فرصت کافی داده شود.

مدیر روستا به دربی که ۲۹ آذر انجام خواهد شد، چنین اشاره ای داشت: هر دو تیم برای نباختن آماده شده اند، چون دربی فقط یک بازی در لیگ نیست بلکه بحث مرگ و زندگی است، افسوس که این بازی قرار است بدون تماشاگر باشد که این برای فوتبال خوب نیست، احساسم می گوید این بازی مساوی ندارد و می توانیم شاهد گل های زیبایی باشیم.

گزارش: اکبر عزیزی