جمعه دهم فروردین ماه
یحیی تغییر شیوه داد؛

ترکیب پرسپولیس برای شهرآورد مشخص شد!

دیدار تدارکاتی پرسپولیس با سپاهان در فاصله چند روز با دیدار سنتی با استقلال حاوی نکات جدیدی بود.

شاید در شهر آورد تاکتیک مقابله گرایانه ای از سوی یحیی را شاهد باشیم و سرخپوشان را بر خلاف گذشته با دو مهاجم خارجی در روش ۲- ۴ - ۴ در کنار هم ببینیم. لوکادیا و دیاباته همزمان در بازی با سپاهان زوج مهاجمان پرسپولیس را تشکیل دادند. در مرکز زمین هم سرلک بعد از رهایی از کمند آسیب دیدگی ،به همراه کامیابی نیا دو هافبک ‌میانی بودند. ترابی و صادقی هم دو وینگر کناری بودند.

در عمق دفاع گولیسیانی و پورعلی گنجی ایفا نقش کردند. اسماعیلی فر دفاع راست بود و وحید امیری هم در پست دفاع چپ ‌قرار گرفت. در درون دروازه هم بیرانوند ایستاد. شاید این ترکیب را در بازی شهر آورد و در مصاف با استقلال ببینیم. این آزمون جدید و تغییر در ترکیب سرخپوشان، قطعا مورد بررسی و آنالیز کادر فنی قرار خواهد گرفت.

یحیی و دستیارانش به خوبی می دانند که استقلال با حضور محبی و قائدی در خط حمله از سرعت خیره کننده ای برخوردار بوده و‌ می توانند بر این خط دفاع تفوق یابند. شاید آزمایش وحید امیری در پست دفاع چپ هم برای مهار محبی باشد.

در خط حمله هم استفاده از زوج دیاباته و لوکادیا قطعا ساپینتو و کادر فنی استقلال را با چالش جدی مواجه خواهد کرد.

باید منتظر دست‌ پخت جدید مربیان استقلال در روز های آتی باشیم و ببینیم آنها در بازی تدارکاتی چگونه و با چه طرحی در میدان ظاهر خواهند شد و چگونه خود را آماده پیکار با پرسپولیس خواهند کرد.

که دیدار پرسپولیس با سپاهان با تساوی ۲ بر ۲ پایان یافت. هر دو گل سپاهان را شهریار مغانلو به ثمر رساند. گل های پرسپولیس را پاکدل و نعمتی رقم زدند.

نویسنده: احمد میرزاییان