پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

حواله خودرو همان پاداش صعود

هفتم بهمن ماه 1400 تیم ملی در ورزشگاه آزادی با یک گل عراق را شکست داد و صعود زود هنگام به جام‌ جهانی 2022 قطر قطعی شد.

بلافاصله بعد از پایان بازی، محمد مخبر معاون اول رئیس‌جمهور و حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان در رختکن تیم ملی حاضر شدند و ضمن تبریک و خسته نباشید به بازیکنان بابت این افتخارآفرینی به صحبت با آنها پرداختند. در این جلسه ملی‌پوشان درخواست‌هایی را از مسئولان برای تعیین پاداش صعود و برنامه‌ریزی در جهت حمایت از تیم ملی برای حضور پرقدرت در جام‌جهانی مطرح کردند که یکی از آنها پاداش ویژه صعود به جام‌جهانی که همان ارائه حواله واردات خودرو به اعضای کادر فنی و بازیکنان بود است.
از این رو ماجرای پاداش ویژه که همان دریافت حواله واردات خودروی لوکس خارجی بود هم قولی بود که مسئولان دولت به اعضای تیم ملی دادند. طبق توافقات صورت‌گرفته، قرار شد تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی که در تیم ملی و صعود به جام‌جهانی نقش داشتند، حواله 40 هزار دلاری واردات خودرو را دریافت کنند که کارهای اداری و امور مربوط به آن با چند ماه تاخیر انجام شد و بالاخره در خلال جام‌جهانی شکلی رسمی به خود گرفت. البته تا به این لحظه این حواله‌ها به بازیکنان داده نشده است.

جالب است بدانید؛ اسکوچیچ و دستیاران خارجی و داخلی او هم تاکید دارند که این پاداش باید به آنها تعلق بگیرد و حق ‌شان داده شود و پیغام‌ هایی را هم در این رابطه به مدیران فدراسیون فوتبال ارسال کرده‌اند. به این ترتیب تکلیف حواله ها مشخص شد. هر چند هنوز اعتراض دیگر رشته ها در مورد این پاداش به قوت خود باقی است.

نویسنده: نیلوفر مژدهی