جمعه دهم فروردین ماه

سیلوا و تهدید به جدایی از استقلال!

در حالی که استقلال خود را برای بازی مهم لیگ آماده می کند اما حواشی زیادی نیز اطراف تیم وجود دارد که مدیران و مربیان در پس رفع این مشکلات هستند تا تیم بدون مشکل و حاشیه برای بازی دربی آماده شود.

استقلالی ها که با مشکلات مالی بسیاری دست و پنجه نرم می کنند در پی این هستند که این موضوع را حل کنند اما مشکلات یکی پس از دیگری رو می شود و علی فتح الله زاده مدیرعامل تیم درگیری های بسیاری دارد.

در ادامه مشکلات بسیار مدیران استقلال سیلوا مدافع اصلی و ستاره استقلال در خط دفاعی مدیران را تهدید به جدایی کرده است زیرا وی قسط خود را دریافت نکرده و به مدیران اعلام کرده در صورتی که تا ده روز دیگر پول وی پرداخت نشود این بازیکن هیچ عذری را نمی پذیرد و تصمیم جدی را در مورد آینده خود اتخاذ می کند.

این بازیکن اعلام کرده که قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ می کند و با توجه به نحوه امضای قرارداد وی می تواند چنین اقدامی را انجام دهد و ممانعتی در این مورد ندارد.

سیلوا مدعی است به دلیل عدم پرداخت به موقع پولش نتوانسته کرایه منزلش را پرداخت کند و این موضوع وی را عصبی کرده و مدیران استقلال را در این امر مقصر می داند. گویا مبلغ مورد نظر برای جلب رضایت سیلوا 114 هزاردلار است و مبلغ کمی نیست اما این بازیکن از طریق وکیلش اقدامات لازم را انجام داده و خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مسئولان استقلال شده است.

گزارش: سوده رحمانوند