شنبه یکم اردیبهشت ماه
بسکتبال باشگاه های غرب آسیا

شهرداری گرگان به مصاف الریاضه می رود

مسابقات بسکتبال غرب آسیا امشب با بازی شهرداری گرگان و الریاضیه لبنان آغاز می شود.

الریاضه تیم دوم باشگاه های لبنان با در اختیار داشتن اراکجی بهترین گارد راس جام ملت های آسیا حریفی دشوار برای نماینده بسکتبال کشور ما محسوب می شود یک بازیکن تمام عیار و تاثیر گذار از سوی دیگر شهرداری گرگان نیز با داشتن بازیکن با تجربه و فنی همانند پری پتی آمریکایی و نیز بهنام یخچالی و محمد جمشیدی و... در جست و جوی پیروزی است.

از سویی دیگر تیم ذوب آهن اصفهان که بدون یار خارجی به لبنان رفته است فردا با تیم بیروت قهرمان این کشور مصاف می دهد. ذوب آهن سوای ارسلان کاظمی، آرمان زنگنه، سجاد مشایخی و فرید اصلانی یک بازیکن جوان تکنیکی را در اختیار دارد که از دل دانشگاه های ایالات متحده به ایران آمده است، این بازیکن محمد جعفری نام دارد که از جوانان آتیه دار در لیگ دانشگاه های آمریکا است.

البته دور برگشت این مسابقات هفته آینده نمایندگان سوریه به ایران خواهند آمد.

سایت فیبا در اینباره نوشت: در لیگ غرب آسیاWASL، ستاره‌هایی چون وائل اراکجی الریاضی لبنان و علی حیدر (باشگاه بیروت)، ارسلان کاظمی (ذوب‌آهن ایران)، محمد جمشیدی و بهنام یخچالی (گرگان ایران)، کرار حمزه (النفت عراق) یا عبدالوهاب الحموی (الاتحاد اهلی سوریه) و عمر شیخ علی (الکرامه) بازیکنانی هستند که در تیم های خود تاثیر گذارند.

طبق برنامه اولین بازی لیگ غرب آسیا WASL (با حضور شهرداری گرگان و ذوب‌آهن اصفهان از ایران) در تاریخ ۲۱ دسامبر ۲۰۲۲ امشب برگزار می‌شود. بازی‌ها بین الکرامه - النفت در سوریه و الریاضی - گرگان در لبنان برگزار می‌شود.

بازی‌ های لیگ غرب آسیا WASL هر هفته روزهای چهارشنبه و پنج‌شنبه به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود.

گزارش: ج - دوستدار