شنبه یکم اردیبهشت ماه

دردسر تازه پرسپولیس، صدای یحیی را در آورد!

شرایط بد خط حمله تیم پرسپولیس و نبود مهاجم در این تیم باعث نگرانی سرمربی سرخپوشان شده است.

یحیی گل‌محمدی بعد از مصدومیت شدید شیخ دیاباته و دوری چند هفته‌ای او از میادین و همچنین مرخصی ناگهانی یورگن لوکادیا و بازگشت او به کشورش، از مسئولان باشگاه پرسپولیس خواست هر‌چه زودتر قرارداد جدیدی را با عیسی آل‌کثیر امضا کنند.

این در حالی است که مذاکرات چند هفته قبل پرسپولیس با این مهاجم به بن‌بست رسیده بود چرا که طرفین بر سر مبلغ قرارداد اختلاف عمیقی داشتند.
از این رو یحیی خواهان عیسی و متذکر شد پرسپولیسی ‌ها در این مورد تعجیل کنند تا او از امروز یا فردا در تمرینات سرخپوشان حاضر شود. در همین راستا مسئولان باشگاه پرسپولیس روز گذشته چند ‌بار با عیسی تماس گرفتند اما او پاسخ تماس‌ ها را نداد. مهاجم مورد نظر پرسپولیس فعلا در دسترس نیست و در چند هفته اخیر که بحث ماندن یا رفتنش از پرسپولیس مطرح بود سکوت اختیار کرده است. گویا او مذاکراتی را با دو سه تیم لیگ برتری از‌جمله تراکتور داشته است، اما از طرفی شرایط خود برای ماندن در پرسپولیس را هم مشخص نکرده است.

گویا پیشنهادات مالی دیگر تیم ها به او بالاست اما عیسی دوست دارد در پرسپولیس بماند البته نه با مبلغ مورد نظر پرسپولیسی ها بلکه با پیشنهاد مالی مورد نظر خودش.

گزارش: نیلوفر مژدهی