جمعه دهم فروردین ماه

تلفات ادامه دار استقلال مشکل ساز شد!

تیم استقلال نتوانست در دربی برنده میدان شود و دو دقیقه مانده به پایان بازی برد را با تساوی عوض کرد و در این میان استقلال برای دیدارهای آینده نیز دچار مشکل شد.

اعضای تیم استقلال در دربی تلفات دادند و با توجه به اینکه عارف غلامی در تمرینات مصدوم شد و ابوالفضل جلالی نیز دربی را به دلیل مصدومیت قبلی در جام جهانی از دست داد شرایط برای استقلال سخت شد اما در دربی نیز آرش رضاوند مصدوم شد و این بازیکن نیز حدود دو ماه نمی تواند استقلال را در بازی های لیگ همراهی کند.

این بازیکن در جریان بازی در دربی دچار مصدومیت شد و با اینکه ساپینتو سرمربی استقلال از غیبت غلامی و جلالی بسیار ناراضی است برای بازی بعدی رضاوند را نیز در اختیار ندارد و این مشکلات همچنان برای وی و استقلال ادامه دار است.

این در حالی است که رمضانی و شهباززاده نیز هنوز به شرایط بازی نرسیدند تا به مشکلات ساپینتو و تیمش افزوده شود. استقلال در بازی بعدی مقابل نفت آبادان در آبادان به میدان می رود و به دلیل مصدومیت چند بازیکن اصلی اش شرایط را به نفع خود نمی بیند خصوصا اینکه استقلال سه امتیاز مهم را در دیدار با پرسپولیس از دست داد که به آن نیاز بسیاری داشت.

نویسنده: سوده رحمانوند