پنجشنبه سی ام فروردین ماه
دوومیدانی بانوان در یک نگاه

بهزادی: مربی بلاروس، پرتاب ها می آید

مسابقات انتخابی دوومیدانی قهرمانی جام باشگاه ها در مجموعه آفتاب انقلاب تهران، تاریخ 22 و 23 دی ماه در روز پنجشنبه و جمعه برای حکم انتخابی مسابقات در قزاقستان برگزار می شود.

پریسا بهزادی نایب رئیس فدراسیون دوومیدانی درمورد مهمترین مسابقه برای دوومیدانی بانوان کشور به البرز ورزشی گفت: رکورد های لازمه در مسابقات قهرمانی آسیا را باید بزنیم تا حکم شرکت در مسابقات انتخابی که به میزبانی نورسلطان قزاقستان خوهد بود دست پیدا کنیم این رقابت ها اواخر بهمن ماه آغاز می شود.

بهزادی درمورد درخشش بانوان دونده در مسابقات داخلی خود گفت: 45 رکورد ملی که تاکنون به نام دختران ایران به ثبت رسیده است، حمایت های اسپانسر و باشگاه ها باعث انگیزه، تلاش خستگی ناپذیر این ورزشکاران شده است به ویژه اینکه در بخش جوانان و نوجوانان شاهد درخشش های ستودنی بودیم.

وی اضافه کرد: از دیگر افتخارات امسال ورزشکاران ما می توان به قهرمانی نمایندگان ایران در کویت اشاره کرد که بانوان ما با یک طلا و 6 مدال به وطن بازگشتند.

پریسا بهزادی درمورد احتمال مربی خارجی گفت: در فدراسیون جلسات متعددی درمورد مربیگری خارجی گذاشته ایم و درحال مکاتبه با مربی بلاروسی هستیم وی در زمینه پرتاب چکشی تبحر بسیار زیادی دارد. درمورد مربی بلاروسی نیز می تواند هم مربیگری تیم را انجام دهد و هم مدرسی برای دیگر مربیان نیز باشد.

امیدواریم که دوومیدانی دختران ایران با برنامه ریزی مطلوب راهی را که آغاز کرده است ادامه دهد.

گفت و گو: هستی رفیعی