شنبه یکم اردیبهشت ماه
سپاهان – خوش سیما

مهمانان تازه وارد لیگ برتر بانوان

اصفهان صاحب یک سهمیه دیگر در لیگ برتر بانوان والیبال باشگاه های کشور شد و مازندران نیز بعد از سال ها جواز حضور در سطح اول بانوان ایران را به دست آورد.

تیم سپاهان اصفهان در گروه اول لیگ دست یکم کشور همه ی رقبای خود را شکست داد تا در سال جدید همراه ذوب آهن لیگ برتری شود. در تیم سپاهان با مربیگری مریم حدادی بازیکنان شایسته ای همانند نبلوفر یمین سلطان، بهار بهرامی، مهدیه ی رحیمی و زهرا شیری درخشیدند.

سرمربی تیم به البرز ورزشی گفت: جلسه ای با حضور آقای ساکت مدیرعامل باشگاه برگزار کرده ایم تا از هم اکنون برای حضور در لیگ برتر آماده شویم. از سویی دیگر مازندران نیز با تیم خوش سیما آمل در گروه دوم لیگ یک قهرمان شد، آملی ها بعد از دو دهه همانند آقایان به سطح برتر والیبال باشگاهی راه پیدا کردند.

در تیم خوش سیما شقایق کمالی، پرسین بلال، بهار نوبخت، غزل شاکری، آناهیتا هادی زاده، آیدا فدوی، زرین یزدانی و آیدا نوری بازی کردند. سرمربی این تیم شیما کاووسی و مربیانش زری علیزاده، فرزانه جدیدی و پریسا قلیاف هستند.

کاووسی در گفت و گو با البرز ورزشی بیان کرد: شاید از فصل آینده دو بازیکن ملی پوش جوانان که در تیم های سایپا و پیکان بازی می کنند را به تیم اضافه کنند درحال حاضر مازندران هیچ تیمی در لیگ برتر والیبال بانوان کشور ندارد.

گفت و گو: ج - دوستدار