جمعه سی و یکم فروردین ماه

جلالی: گل گهر را برای مردم سیرجان حفظ می کنیم

ما به ثبات و تغییر ذهنیت تیم مان احتیاج داشتیم و این کار با درایت بازیکنان در زمین انجام شد. دیدید که چه بازی شجاعانه ای کردیم.

مجید جلالی، سرمربی تیم فوتبال گل گهر اظهار کرد: از بازیکنانم واقعا ممنونم. آن ها عالی بودند و صادقانه، صمیمانه و همدلانه بازی کردند. این چیزی است که به آن نیاز داریم.

او ادامه داد: ما واقعا تیم خوبی هستیم. از ۱۱ بازی دور برگشت ۱۸ امتیاز گرفته ایم. اگر جایگاهمان در جدول خوب نیست به خاطر عملکردمان در نیم فصل اول است. امیدوارم که این خوب بودن را در چهار بازی باقی مانده ادامه بدهیم. من خیلی امیدوار هستم. از خدا می خواهم در پایان بازی ها هم جایگاه خوبی داشته باشیم و هم تیم را برای مردم خوب سیرجان و مدیریت گل گهر در لیگ برتر حفظ کنیم. جلالی تصریح کرد: شرایط بازی طوری بود که بازیکنان ما دوست داشتند گل اولمان را حفظ کنند و به خاطر همین کمی عقب نشینی کردند. وقتی گل خوردیم دوباره بازی را در دست گرفتیم چون بازیکنان می خواستند از بازی برنده بیرون بیایند. وقتی از تغییر ذهن صحبت می کنم منظورم همین است که به آن رسیده ایم. می خواهیم کاری کنیم که در آینده اگر از حریف پیش بودیم هم یک تیم حمله کننده باشیم.