پنجشنبه نهم فروردین ماه

کمیته اخلاق با ماموران نامحسوس ورود پیدا کرد

رقابتهای لیگ برتر و لیگ دسته اول فوتبال کشور هفته های پایانی خودرا طی می کند و از اکنون اخبار ضد و نقیضی از تبانی و بی اخلاقی به گوش می رسد که به معضل اصلی جامعه فوتبالی ما مبدل شده است.

کمیته اخلاق و انضباطی در پی دریافت گزارشاتی از نتایج مهندسی شده در بازیهای پیش رو، وارد صحنه شده تا با بی اخلاقی ها مبارزه کند.
به دلیل در پیش بودن بازیهای هفته های پایانی، اخباری مبنی بر اینکه قرار است امتیازات برخی بازی ها با اهدافی مشخص تقسیم شود به گوش مسئولین فوتبال رسیده که در این صورت سرنوشت بعضی از تیمها در پایان فصل تغییر خواهد کرد. از اینرو ماموران نامحسوس از سوی کمیته اخلاق ماموریت پیدا کرده اند تا در دیدارهای هفته های پایانی به عنوان یک تماشاگر معمولی در کلیه بازیها در ورزشگاه حضور پیدا کنند تا کلیه موارد مشکوک را زیر نظر داشته باشند. بودجه سنگینی برای اینکار ترخیص داده شده و ماموران نا محسوس از هم اکنون به کار گرفته شده اند تا ریشه این اقدامات غیرقانونی را بخشکانند .نکته جالب توجه اینکه، ماموران نا محسوس فقط برای کمیته اخلاق شناخته شده اند، بقیه آنها را نمی شناسند. در این ارتباط حتی سازمان لیگ و فدراسیونی ها نیز از ماموران نامحسوس کمیته اخلاق بی خبر هستند.