جمعه هفتم اردیبهشت ماه

گشتی در فوتبال بانوان کشور

هفتمین کنگره پزشکی کنفدراسیون فوتبال آسیا و سومین دوره مراسم تقدیر از بهترین های پزشکی فوتبال آسیا از تاریخ ۱۱ تا ۱۵ اسفند ماه سال جاری در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

در این مراسم، برای اولین بار از کشور ایران دکتر محمد رازی موفق به کسب جایزه پزشک تاثیرگذار فوتبال آسیا شده است.

دکتر علیرضا شهاب و دکتر عباسعلی ربیعی موفق به دریافت جایزه نقره ای پزشکی فوتبال آسیا شدند .
دکتر زهره هراتیان، دکتر علیرضا حقیقت ، دکتر توحید سیف برقی ، دکتر کاوه ستوده و  میثم علیپور لوح تقدیر برنز را دریافت کردند. دکتر بهار حسن میرزایی به عنوان پزشک جوان فوتبال آسیا برگزیده شد .

همچنین در طی برگزاری این کنگره اعضای کمیته پزشکی فوتبال ایران دکتر فریناز فهیمی پور ، دکتر پرهان خانلری و دکتر علیرضا شهاب مقاله های علمی پزشکی فوتبال پذیرفته شده در کنگره را ارائه کرده و دکتر زهره هراتیان به عنوان گرداننده پانل تعیین جنسیت در فوتبال حضور داشتند.

* رقابتهای فوتبال زیر 17 سال دختران کافا با حضور تیم های ملی زیر 17 سال دختران تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان از 19 تا 26 اسفندماه به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه  برگزار می‌شود. برهمین اساس کنفدراسیون فوتبال آسیای مرکزی از سه نماینده فوتبال ایران برای قضاوت در این رقابتها دعوت کرد.

فاطمه نصیری به عنوان داور، زهرا امدادی به عنوان کمک داور و پریسا قربانی به عنوان ناظر داوری برای قضاوت در این رقابتها انتخاب شده اند.

* فوتبال، مسابقات مرحله اول زیر 20 سال دختران آسیا از گروهبا حضور تیم های ایران، بنگلادش و ترکمنستان از 17 لغایت 21 اسفندماه به میزبانی بنگلادش در شهر داکا برگزار می شود که تیم ملی فوتبال دختران ایران با تیم های بنگلادش و ترکمنستان همگروه است.

ملی پوشان ایران دقایقی پیش از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) تهران را به مقصد دوحه و سپس داکا ترک کردند.

ازسوی کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه مسابقات این گروه به شرح زیر اعلام شد:

*چهارشنبه 17 اسفندماه

ایران – ترکمنستان

*جمعه 19 اسفندماه

بنگلادش – ترکمسنتان

*یکشنبه 21 اسفندماه

ایران - بنگلادش