شنبه یکم اردیبهشت ماه

مهینی: سه بازی تدارکاتی خارجی راهی اردون می شویم

سرمربی تیم ملی فوتبال دختران نوجوان گفت: هدف اصلی ما از حضور در تورنمنت کافا آماده سازی بازیکنان پیش از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا در اردن است.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ شادی مهینی درباره آخرین وضعیت بازیکنان گفت: اردوی متصل به اعزام خود از روز پنجشنبه 10 اسفندماه با حضور 28 بازیکن  آغاز کردیم. در این اردو سعی داریم بازیکنان را به آمادگی نسبی مطلوبی برسانیم.

با توجه به اینکه مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیا را در اردیبهشت ماه 1402 داریم، حضور در تورنمنت کافا می تواند به هماهنگی بازیکنان کمک به سزایی بکند و ما سه بازی تدارکاتی خیلی خوب با تیم های تاجیکستان، ازبکستان و قرقیزستان پیش از حضور در اردن را خواهیم داشت.

وی درباره بازی دوستانه ملی پوشان برابر تیم ملی جوانان گفت: روز جمعه یک بازی تدارکاتی با تیم ملی فوتبال زیر 20 سال دختران داشتیم و معتقدم این بازی برای ما خیلی مفید بود. تیم ملی جوانان یک تیم بسیار قوی و پرقدرت بود. در این بازی توانستیم ترکیب اصلی تیم را شناسایی کنیم و پتانسیل بچه ها را در بازی 90 دقیقه ای بسنجیم و برای پست هایی که برای بازیکنان در نظر گرفته بودیم به شناخت کافی رسیدیم.

سرمربی تیم ملی زیر 17 سال دختران شرکت در تورنمنت های دوستانه را حائز اهمیت ارزیابی کرده و گفت: حضور در تورنمنت های بین المللی و مسابقات دوستانه بسیار مهم بوده و باید نهایت استفاده را از این مسابقات تدارکاتی ببریم. بر همین اساس معتقدم حضور در تورنمنت کافا به شناخت کادر فنی از بازیکنان و نقاط ضعف و قوت تیم کمک بسزایی می کند. با توجه به اینکه سال آینده رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا را پیش رو داریم، بدون شک بازیکنان تجربه بازی دوستانه داشته و کادر فنی نیز ملی پوشان را محک جدی می زند و با پی بردن به وضعیت بازیکنان، برنامه ریزی دقیق تری برای روند رو به رشد تیم طراحی می کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 17 سال دختران در پایان اظهار داشت: هدف اصلی ما از حضور در تورنمنت کافا آماده سازی بازیکنان پیش از مسابقات مقدماتی قهرمانی آسیاست که اردیبهشت ماه در اردن برگزار می شود و تلاش می کنیم تا آن زمان بازیکنان را به آمادگی مطلوبی برسانیم.

تورنمنت کافا با حضور تیم های ملی زیر 17 سال دختران تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان از 19 تا 26 اسفندماه به میزبانی تاجیکستان در شهر دوشنبه  برگزار می‌شود.