جمعه سی و یکم فروردین ماه

کیانی: در مسیر جهانی همه چیز ایده آل است

عضو تیم ملی تکواندو بانوان گفت: مسابقات گرند اسلم و جهانی را در پیش داریم و امیدوارم بتوانم نماینده خوبی برای کشورم باشم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: ناهید کیانی عضو تیم ملی تکواندو بانوان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون تکواندو اظهار کرد: کسب مدال طلا در رقابت های گرنداسلم یعنی نزدیک شدن به کسب سهمیه حضور در بازی های المپیک 2024، همین موضوع باعث شده تا تکواندوکاران مطرح دنیا با آمادگی بالایی دراین مسابقات شرکت کنند و این یعنی  یک دوره مسابقه سطح بالا و سنگین را پیش رو خواهیم داشت.  امیدوارم هم خودم و هم سایر نفرات اعزامی بهترین عملکرد را از خود به نمایش بگذاریم.

کیانی در ارتباط با مسابقات پیش رو تیم ملی و میزان آمادگی خود گفت: بعد از رقابت های گرند اسلم، باید برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان آماده شویم. در سالی که همه رقابت ها به خصوص مسابقات جهانی اهمیت فوق العاده ای در کسب سهمیه المپیک  دارد، باید سخت تمرین کرده و درهر رقابتی بهترین نمایش را ارائه دهیم. خدا را شکر تمرینات خیلی هدفمندی زیر نظر کادر فنی پشت سر می گذاریم تا در روز بازی با آمادگی 100 درصد به مصاف رقبا برویم.

عضو تیم ملی بانوان درباره شرایط اردو بیان کرد: شرایط خوبی را در اردو داریم و همه چیز ایده آل است و فقط به اهدافمان فکر می کنیم و ما در جایگاهی قرار داریم که اگر تمرکز کافی داشته باشیم به اهداف خود خواهیم رسید.

او در پایان خاطر نشان کرد: تمامی بازیکنان تیم ملی به دنبال شاد کردن دل مردم هستند و از همه می خواهم که برای ما دعا کنند تا در مسابقات نتایج خوبی را برای کشورمان کسب کنیم.