جمعه سی و یکم فروردین ماه

سجادی: تلاش می کنیم استقلال از حضور در آسیا محروم نشود

وزیر ورزش وجوانان گفت: وزارت ورزش از طریق واگذاری‌هایی که در یکسال گذشته انجام شد، منابعی در اختیار باشگاه استقلال قرار داد و باید تسویه حساب‌ها انجام می‌شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: سیدحمید سجادی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره آخرین وضعیت باشگاه استقلال اظهار کرد: بیش از دو سال پیش در باشگاه استقلال اتفاقاتی افتاد و یک سری افراد  از جمله سرمربی این تیم رفتند و یک سری دیون و مطالبات حقوقی و بین المللی بوجود آمد که باید تسویه حساب‌ها انجام می‌شد چون آنها با کسی شوخی ندارند.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس مطلب جدیدی نبود که در یک هفته یا یک ما گذشته این اتفاقات رخ داده باشد، بلکه در یکی دو سال گذشته این اتفاقات رخ داده است. اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال و وزارت ورزش می دانستیم که مطالباتی وجود دارد، بنابراین وزارت ورزش از طریق واگذاری‌هایی که در یکسال گذشته انجام شد، منابعی در اختیار باشگاه قرار داد و باید تسویه حساب‌ها انجام می‌شد، مطالبات کم نبود و فرصت کم بود.

وی ادامه داد: با توضیحاتی که معاونان من ارائه کردند مشخص شد که مطالبات عدیده بوده است و آنها سعی کرده‌اند هرآنچه از دست وزارت ورزش، سازمان خصوصی‌سازی و اعضای مجمع استقلال و پرسپولیس و حاکمیت و دولت برمی‌آید است، انجام داده باشند و حمایت‌ها انجام شد.

سجادی تاکید کرد: نهایت تلاش را انجام می‌دهیم که اگر بشود با کسانی که مطالبه دارند از جمله سرمربی سابق استقلال مذاکراتی انجام شود. البته برخی می‌گویند زمان تمام شده و برخی می گویند یک تا دو هفته زمان باقی است.