جمعه سی و یکم فروردین ماه
لیگ فوتبال برتر در ایستگاه بیست و پنجم

حساسیت همچنان حرف اول

قطار لیگ فوتبال برتر وارد هفته بیست و پنجم شد.

حساسیت و هیجان همچنان وجود دارد، نزدیکی سه تیم سپاهان، پرسپولیس و استقلال به یکدیگر شرایطی را فراهم ساخته که با یک لرزش، جدول بازی ها دست خوش تغییرات خواهد شد.

پرسپولیس در تهران میزبان ملوان است. شاگردان گل محمدی به دنبال بازگشت به صدر جدول هستند و از این رو بدون ملاحظه کاری به مصاف ملوان خواهند رفت. ملوان برای بقا به میدان خواهد آمد، هر چند که برای رویارویی با پرسپولیس هیچ امیدی به پیروزی ندارد.

استقلال باید به اراک سفر تا برای حفظ موقعیت خود در جدول مقابل تیم آلومینومی قرار بگیرد که همچنان ناشناخته بازی می کند. قطعا جدال شاگردان رحمتی مقابل شاگردان ساپینتو بازی راحت و ساده ای برای هر دو تیم نخواهد بود. اما سپاهان صدر نشین باید در تبریز به مهمانی تیم تراکتور برود.

پیش بینی نتیجه بسیار سخت است، زیرا تراکتور در تبریز مانند آتشفشان عمل می کند، گرچه بر روی نیمکت دو تیم دو مربی کار کشته نشسته اند که در ثانیه ها سرنوشت بازی را تغییر می دهند. سپاهان دوست ندارد بازنده تبریز را ترک کند، اما برای تراکتور شکست در خانه نقش مرگ را دارد.

دیدار فولاد با نساجی در اهواز می تواند پر حادثه باشد، شکست برای هریک از این دو تیم اتفاقات بزرگی و حتی در حد تغییرات را رقم خواهد زد. مس رفسنجان با ربیعی روز نه چندان سختی را تجربه خواهد کرد. مسی ها میزبان نفت مسجد سلیمان خواهند بود. تیم نفتی که زمزمه سقوط را شنیده است، درتاریکی ها به دنبال دسترسی به امید است.

نفت آبادان در خانه اش میزبان تیمی است که حال و روز تیم مهمان کمتر از تیم نفت آبادان نیست. مس کرمان که به آبادان سفر خواهد کرد همچنان روی لبه تیغ حرکت می کند.

هوادار با پیکان، می تواند یک بازی پر سر و صدا باشد، چون زمینه این کار در دو تیم وجود دارد. گل گهر بدون قلعه نوعی که از این تیم به تیم ملی راه یافت، به اصفهان سفر خواهد کرد تا در برابر شاگردان تار تار قرار بگیرد. ذوب آهن به دنبال شکار سه امتیاز از میدان گل گهر است تا به اگر و اما هایی که در تیمش دیده می شود پایان دهد.

گزارش: اکبر عزیزی