جمعه دهم فروردین ماه
جلالی: برای ارزیابی تیم ملی زود است

سپاهان کامل‌ترین تیم برای قهرمانی است

کارشناس فوتبال گفت: ️از نظر من سپاهان همه شرایط لازم برای قهرمانی را دارد و به نوعی کامل‌ترین تیم لیگ است.

مجید جلالی، با توجه به شرایط لیگ و وضعیت تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر اظهار داشت: در شرایط فعلی سپاهان تیمی است که چه از لحاظ کادرفنی، چه مدیریتی و چه بازیکن و امکانات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری وضعیتش ایده‌آل است و به این خاطر اعتقاد دارم کامل‌ترین تیم برای قهرمانی هستند.

وی با اشاره به شرایط پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس قبل از جام‌جهانی بهترین تیم لیگ بود و فوتبال خوبی را هم ارائه می‌داد اما این تیم درگیر مشکلاتی شد که باعث افت‌شان شد. البته آنها در هفته‌های اخیر نتیجه گرفتند اما با شرایط ایده‌آل فاصله دارند.

کارشناس فوتبال در مورد وضعیت بحرانی دو تیم نفتی گفت: حیف است تیم‌های خوزستانی که این همه استعداد در استان‌شان دارند در حال سقوط باشند. به عقیده من تیم‌های نفتی در آستانه سقوط هستند و از حالا باید برای آینده بهتر و بازگشت به لیگ برنامه‌ریزی اصولی داشته باشند.

جلالی با اشاره به این که وضعیت تیم ملی در شرایط فعلی قابل ارزیابی نیست و باید بیشتر صبر کرد تاکید کرد: نباید عملکرد تیم ملی در دو بازی دوستانه را فنی بررسی کرد بلکه باید به این حساب گذاشت که کادر جدید نفرات حاضر در اردوی تیمش را بررسی کند. از این رو باید برای ارزیابی این تیم بیشتر صبر کنیم.

گفت و گو: نیلوفر مژدهی