جمعه سی و یکم فروردین ماه

ورزشگاه آزادی برای میزبانی پرسپولیس آماده نیست

آماده ‌نبودن ورزشگاه آزادی باعث شد باشگاه پرسپولیس با خبر انتخاب احتمالی ورزشگاهی دیگر به عنوان ورزشگاه محل میزبانی خود، به نوعی شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی را تحت فشار قرار دهد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: تقریبا شش ماهی است که از درخواست دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از وزارت ورزش برای آماده شدن ورزشگاه آزادی جهت میزبانی از سرخابی در رقابت‌های لیگ قهرمانان می‌گذرد. بعد از این درخواست وزیر ورزش به شرکت توسعه و تجهیز ماموریت داد تا ایرادات ورزشگاه آزادی برای گرفتن مجوز آسیایی برطرف شود.

در این مدت هم اقداماتی در این راستا در ورزشگاه آزادی انجام شد اما الان که تقریبا دو هفته به پایان مهلت در نظر گرفته شده از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای باقی مانده اعلام می‌شود ورزشگاه آزادی آماده میزبانی از رقابت‌های آسیایی نیست. در این مورد با خبر شدیم دلیل اینکه شرکت توسعه تجهیز ورزشگاه آزادی را آماده نکرده به خاطر بدهی سنگین دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به ورزشگاه آزادی است.

از آنجا که هر دو باشگاه برای انجام هر بازی در ورزشگاه آزادی مجبورند پرداختی قابل توجهی به مدیریت این ورزشگاه بپردازند در این زمینه کوتاهی کرده و بدهی سنگینی دارند. به خاطر همین مسئله بر سر آماده کردن ورزشگاه در جهت اخذ مجوز حرفه‌ای تاخیر ایجاد کرده‌اند. در واکنش به این اتفاق هم باشگاه پرسپولیس مدعی شده در در ورزشگاه امام رضای‌ مشهد یا حتی ورزشگاهی دیگر از حریفان آسیایی خود میزبانی خواهد کرد تا بلکه از این طریق مدیریت ورزشگاه آزادی و شرکت توسعه و تجهیز را تحت فشار قرار دهد!