جمعه دهم فروردین ماه

جدیدترین اظهارات آقای دبیر

دبیر فدراسیون والیبال در گفت و گویی به نکات جالبی اشاره کرد از جمله حال و آینده والیبال.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی، میلاد تقوی گفت: به نظر من کادر فنی تیم ملی ما به این بالندگی رسیده که حداکثر نتیجه ممکن را بگیرد اما در حال حاضر با کسب مدال المپیک فاصله داریم و این فاصله‌ای نیست که با تغییر کادر فنی و سرمربی ایرانی یا خارجی جبران شود. اگر امروز بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم ظرفیت تیم ملی کسب مدال المپیک نیست

" درحال حاضر با کسب مدال المپیک فاصله داریم و این فاصله ای نیست که با تغییر کادرفنی و سرمربی ایرانی و خارجی جبران شود. اگر امروز بهترین مربی دنیا را هم بیاوریم ظرفیت تیم ملی کسب مدال المپیک نیست. "

شاید دو سال دیگر باشد اما نسل امروز ما نسلی جدید است و خیلی از بازیکنان برای اولین بار لیگ ملت‌ها را تجربه کردند. هیچکس نمی‌تواند بگوید اگر یک مربی خارجی برای این نسل بیاوریم مدال المپیک می‌گیریم. معتقدم امروز کادر فنی تیم ملی نتایج فنی قابل قبول و قابل دفاعی را دارد.

با این روند باید به المپیک 2024 برسیم.

خب، با این روند و اظهار ماندگاری دبیر فدراسیون یعنی فنی ترین مرجع این تشکیلات ما هم امیدوار به رسیدن تیم ملی به المپیک پاریس هستیم. فقط امیدواریم ژاپنی ها کار مرحله اول انتخابی را یکسره کنند و به اصطلاح کار تیم ملی ما نگذارند!