جمعه دهم فروردین ماه
سانز 107 – لیکرز 121

دورانت بازی نکرد لبرون جیمز خوشحال شد

لیکرز و لبرون جیمز خوش شانس بودند که کوین دورانت در پیروزی مقابل سانز بازی نکرد.

به هر دلیلی، جیمز و دورانت از سال 2018 با هم رو به رو نشده اند.

لس آنجلس لیکرز (42-39) جمعه شب در Crypto.com Arena فینیکس سانز (45-36) را شکست داد تا بدون نیاز به حضور در مسابقات پلی آف، امید خود را برای رسیدن به مرحله پلی آف زنده نگه دارد.

لبرون جیمز، فوق ستاره لیکرز، شبب پرفروغ و وحشتناک در شوت زنی داشت و تنها 16 امتیاز در بازی 6 بر 19 از زمین به دست آورد و کاستی های خود را با 12 ریباند و پاس گل جبران کرد.

روند گلزنی بزرگی در کوارتر سوم پیروزی قابل کنترل را در چارچوب مسابقات نهایی رقم زد. لس آنجلس به لطف چند ضربه کلاچ چند بازیکن در آخرین امتداد بازی چهارم کنترل را در دست داشت.

علی‌رغم اینکه فونیکس به بازیکنانش استراحت می‌داد، داروین هام، سرمربی لس‌آنجلس همچنان در متوقف کردن واحد دوم مشکل داشت و تقریباً یک پیروزی را از دست داد.

لبرون جیمز در مقابل کوین دورانت

جیمز و دورانت از سال 2018 با یکدیگر رو در رو نشده اند و طرفداران آنها مشتاق بودند که بالاخره یک بار دیگر نبرد این دو را ببینند.

اگر همه چیز برای هر دو طرف خوب پیش برود، آنها می توانند در این فصل به پایان برسند. بازی جیمز و دورانت در پلی آف برای کل جامعه NBA حماسی خواهد بود.

برای اینکه این اتفاق بیفتد، لیکرز باید در مرحله پلی‌آف، چه مستقیم و چه از طریق تورنمنت پلی‌آف، جایگاهی را کسب کند.

بنفش و طلایی پوشان قبلاً در بدترین حالت به رتبه 8 رسیده اند و سناریویی وجود دارد که آنها حتی می توانند تا رتبه پنجم نیز صعود کنند.

گزارش: هستی رفیعی