جمعه دهم فروردین ماه
بنزما، تونی و مودریچ

آیا ستون فقرات رئال مادرید جدا می شوند؟

آخرین قرارداد کریم بنزما، تونی کروس و لوکا مودریچ: کارلو آنچلوتی به‌روزرسانی مثبتی درباره آینده سه ستاره رئال مادرید ارائه می‌کند.

قرارداد بنزما، مودریچ و کروس در پایان فصل با مادرید تمام می شود اما احتمال می رود در سانتیاگو برنابئو بمانند. آنچلوتی، هدایت کننده تیم رئال مادرید، در مورد سه بازیکن کلیدی صحبت کرده و معتقد است که هر سه بازیکن قراردادشان را تمدید خواهند کرد و به کار خود با لوس بلانکوس ادامه خواهند داد.

"پیشرفتی وجود دارد، با آنها صحبت می کنند. من مثل همیشه بنزما، کروس و مودریچ را می بینم. در طول فصل، طبیعی است که اختلاف سطح داشته باشیم." او به خبرنگاران گفت.

"شما باید این بازیکنان را بر اساس کاری که انجام می دهند ارزیابی کنید، نه سنی که دارند. آنها ممکن است فیزیک بازیکنان جوان تر را نداشته باشند، اما هیچ کس در جهان روشی برای مدیریت مسابقات ندارد. شما نمی توانید چنین ستارگانی را در بازار نقل و انتقالات بخرند. فکر کنید این سه نفر در رئال مادرید ادامه خواهند داد، اما روزی که آنها نباشند، باید به دنبال ستون فقرات دیگری برای اسکلت تیم باشیم. ما جوانانی داریم که در مادرید نیز دورانی را رقم خواهند زد، اما آنها این کار را به شکل دیگری انجام خواهند داد. از کروس و مودریچ."

هر سه بازیکن به 30 سالگی رسیده اند اما اعضای اصلی تیم آنچلوتی هستند. بنزما در این فصل 25 گل به ثمر رسانده است، از جمله یک هت تریک تاریخی در دفعه قبل در نیوکمپ و انتظار می رود قراردادی یک ساله جدید امضا کند. در همین حال، مودریچ همچنان منتظر آغاز مذاکرات برای قرارداد است و کروس گفته است که هنوز تصمیمی در مورد اینکه فصل آینده چه خواهد کرد، نگرفته است.

مادرید امشب در لالیگا میزبان ویارئال است. پیروزی برای تیم آنچلوتی باعث می‌شود که فاصله آنها با بارسلونا، صدرنشین لیگ، در آستانه دیدار روز دوشنبه با خیرونا به 9 امتیاز کاهش یابد.

گزارش: عباس اسماعیلی