چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
لیگ برتر فوتبال از نگاهی دیگر

صدر جدول پیچیده شد

با شکست سپاهان در برابر تراکتور و پیروزی استقلال و پرسپولیس، شرایط جدول لیگ برتر فوتبال پیچیده شد و اکنون سه تیم سپاهان و پرسپولیس و استقلال به صورت میلی متری در تعقیب یکدیگر قرار دارند.

باخت سپاهان در بدترین شرایط رقم خورد و عملا این تیم را با ایست قلبی مواجه ساخت اما پرسپولیس و استقلال بهترین شرایط را خلق کردند. با توجه به چهار هفته باقی مانده اکنون امیدواری در نزد سه تیم جهت قرار گرفتن بر سکوی قهرمانی موج می زند.

در این میان امیدواری در نزد پرسپولیس و استقلال بدون توجه به مسائل جانبی پر رنگ تر از از نماینده دیار زاینده رود دیده می شود. پرسپولیس جمعه پیشرو در کرمان به مصاف تیم مس کرمان خواهد رفت، اما استقلال در تهران با یک تیم سخت کوش به نام هوادار دیدار خواهد داشت، قطعا نتایج این دو بازی برای هر دو تیم حائز اهمیت خواهد بود، زیرا بعد از این دو دیدار قرمز و آبی به دربی خواهند رسید.

از سوی دیگر، وضعیت سپاهان با توجه به شکست برابر تراکتور چندان خوش احوال نیست. با این احوال با توجه به این نکته که لیگ فوتبال نفس های پایانی خود را می کشد، شرایط جدول کاملا پیچیده و ضربان قلب مدعیان قهرمانی شدت گرفته است.

گزارش: اکبر عزیزی