شنبه یکم اردیبهشت ماه

جواب تند صنعت ‌نفت به مدیرعامل مس

باشگاه صنعت نفت به اظهارات مدیرعامل باشگاه مس کرمان واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی؛ در جوابیه باشگاه صنعت نفت به اظهارات مدیرعامل باشگاه مس کرمان آمده است:

استان بزرگ و پهناور کرمان افزون بر تاریخ درخشان، موقعیتی راهبردی، معادن غنی، صنایعی پیشرفته و درآمد زا، مردمانی شریف سخت کوش و مهمان نواز به تمام معنا، سهمی بزرگ در ادبیات زبان پارسی دارد.

ادبیات غنی کرمان سرشار از شیوه های طنز و طنازی و امثال و حکم و ضرب المثل های بی بدیل و حکیمانه است.

بیانات شیرین و جذاب مدیرعامل محترم و فرزانه باشگاه مس کرمان که به تازگی وارد فضای رمز آلود و به زعم ایشان عجیب فوتبال شده اند، چون مایی را که سوگند خورده بودم به جای بیشتر حرف زدن، بیشتر فکر کردن و بهتر عمل کردن را پیشه خود سازم، به واکنش واداشت.

سخنان خردمندانه و گهربار ایشان از دو بعد قابل تامل و پاسخگویی است .

در بخش نخست ایشان داوری دیدار بین دو تیم صنعت نفت آبادان و مس کرمان را مورد نقد قرار می دهند که البته حق طبیعی خودشان است.

چون موضوع داوری امری کاملا تخصصی از ورود سرزده به آن خودداری می کنیم به دو دلیل :

۱- فقدان دانش لازم

۲- فقدان پول هنگفت برای پرداخت جریمه های سنگین اعتراض به داوری وگرنه در این وادی ما با اختلاف از سایر تیم ها خاکستر نشین تر هستیم و شاهدش هم غرق شدن ما در آب های منطقه مثلث برمودای سه ضلع مدعی قهرمانی است.

 اما بحث دوم که اتفاقا کاملا به ما مربوط می‌شود انتقادات ایشان از میزبانی آبادانی ها می باشد.

در پاسخ به این اتهامات با اجازه مردم خوب کرمان لازم می دانم از یک ضرب المثل کاملا کرمانی استفاده کنیم:

« صافی چلویی به آفتابه میگه دو کتو »

استاد محترم هم با شما هم عقیده و موافق هستیم که پرتاب بطری به سوی نیمکت سرپوشیده تیم مهمان امری بسیار زشت و ناپسند است اما از آن زشت تر و مذموم تر کوبیدن بطری آب از سوی بازیکن تیم مس به صورت یک هوادار نوجوان آبادانی بود که خدا را شکر با بزرگواری آبادانی ها به خیر گذشت و با شما کاملا موافقیم که باید موضوع فحاشی در ورزشگاه ها کاملا ریشه کن شود اما حدس می زنیم شما متوجه حرکات بدن مربی تیم خودتان نشدید که ماهرانه رکیک ترین پیام های غیر کلامی خود را حواله سکوها می کرد.

در پایان فرمایشاتتان هم مسئولان برگزاری مسابقه را مورد مرحمت قرارداده اید.

ای کاش اندکی از این امر خطیر تامین امنیت تیم مهمان را در هنگام حمله به سرمربی خارجی تیم استقلال در کرمان رعایت کرده بودید.

در پایان هم نکته ای داریم خدمت همه مدیران باشگاهای لیگ برتر

ما دو تیم نفتی فقط به این دلیل از تیم های دولتی و صنعتی عقب افتاده و جا مانده ایم چون از بودجه های نامحدود برخوردار نیستیم اما تردید نداشته باشید که اگر روزی روزگار فیر پلی مالی در فوتبال ما همچون اروپا شکل گرفت خیلی از تیم های بالا نشین لیگ برتر و دسته یک دیگر وجود خارجی نخواهند داشت و تیم های شایسته و مردمی اما فاقد پشتوانه های مالی دوباره بزرگ و زعیم فوتبال خواهند شد چون با پول بیت المال فربه نشده اند.

همیشه شاد و تندرست باشید