پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار پشت پرده فوتبال همچنان داغ، این بخش از اخبار که پیشتر به تیم ملی و دو باشگاه پرسپولیس و استقلال تعلق داشت، اکنون اتفاقات هیات فوتبال تهران هم به آن اضافه شد تنور اخبار پشت پرده فوتبال داغ تر از هر زمان دیگر شود. اشاره ای به آنچه که گذشته است می اندازیم.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* سید حسین حسینی دروازه بان و کاپیتان تیم استقلال به جمع بازیکنان معترض که بر علیه فتح اله زاده جبهه گرفته اند پیوست. وی عنوان کرده است، ما مدیرعامل باشگاه را بیشتر در کانال های تلویزیون می بینیم تا در دفتر محل کارش.

* امیر رضا واعظ آشتیانی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال در تازه ترین واکنش به اتفاقات باشگاه استقلال نکته جدیدی را مطرح کرد و گفت: حذف استقلال از رقابت های آسیایی، فقط به طلب استراماچونی مربوط نمی شود بلکه مالکیت مشترک دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از سوی وزارت ورزش حل نشده و شاید پرسپولیس هم حذف شود.

* انتقاد شدید ساپینتو از فتح اله زاده که بعد از بازی استقلال با آلومینیوم اراک صورت گرفت، روابط این دو را بدجوری شکرآب کرده است، حتی در این رابطه شنیده ایم، مدیر عامل باشگاه گفته است، در صورت عبور از چالش کنونی حساب خود با ساپینتو وبرخی از بازیکنان را روشن خواهم کرد.

* محمد عمری وینگر تیم پرسپولیس در اظهار نظر جدیدش به همکار ما گفت: پرسپولیس روی دنده برد افتاده است، امیدوارم شرایط بازی با ملوان در چند بازی آینده حفظ شده تا پرسپولیس سرود قهرمانی سر دهد چون استحقاق آن را دارد. ما پرسپولیس هستیم و بازی سخت نمی شناسیم.

* رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس،  که صدای بازیکنان معترض خود را در خصوص عدم دریافتی ها شنیده است، از طریق گل محمدی به بازیکنان پیام فرستاد، تا تاریخ پنجم اردیبهشت صبر کنید تا ابتدا پرداختی خارجی ها را برای دریافت مجوز حرفه ای صورت بگیرد، سپس در تاریخ یاد شده مشکلات شما حل و فصل شود.

* تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار تدارکاتی که ظهر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد، به پیروزی سه بر صفر دست یافت. سیامک نعمتی، پریرا و محمد حسین محمودی گل های پرسپولیس را به ثمر رساندند. هوادار روز جمعه در چارچوب رقابت های لیگ برتر به دیدار استقلال خواهد رفت.

* بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال می گوید، فتح اله زاده ومظلومی نباید به تلویزیون می رفتند، چون چالش ساخته شده گریبانگیر شد تا دیگران در پشت پرده با نیشخند تماشاگر نابسامانی در استقلال باشند.

* گفته شده است، سر مربی تیم استقلال به ساپینتو سفارش کرده بود تا در بازی با آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کند تا از حضور در دربی محروم نشود.

* مدیریت باشگاه استقلال امروز صبح  با وزیر ورزش به مدت طولانی  به گفت و گو پرداخت. بعد از این مکالمه بلافاصله فتح اله زاده اعضای هیات رئیسه باشگاه را برای یک جلسه اضطراری فراخواند. این جلسه احتمالا امروز و بعد از افطار انجام خواهد شد. منتظر اخبار خوب باشید.

* احسان اصولی سخنگوی فدراسیون فوتبال، حسین خبیری کاندیدای ریاست هیات فوتبال تهران و یکی از اعضای هیات رئیسه باشگاه پرسپولیس رابه دلیل اظهارات خلاف واقع خود در مورد اساسنامه هیات های استانی که هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در آن دخل و تصرف دارد، به کمیته اخلاق معرفی کرد.

* دیدار دو تیم فوتبال فولاد و گل گهر از هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال، به جای روز جمعه روز شنبه راس ساعت 21:30 در ورزشگاه شهید سردار حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.