جمعه سی و یکم فروردین ماه
یکهزارمین گل برای مسی

آینده ای مملو از ابهام برای ستاره آرژانتینی

لیونل مسی بار دیگر از کریستیانو رونالدو پیشی گرفت.

از آنجایی که کریستیانو رونالدو اکنون در عربستان سعودی برای النصر بازی می کند، لیونل مسی به بازی در یکی از 5 لیگ برتر اروپا مانند لیگ یک، با پاری سن ژرمن ادامه می دهد و این شنبه او 702 اُمین گل خود را در اروپا پس از حضورش در اف سی به ثمر رساند.

مسی پس از قهرمانی در جام جهانی 2022 قطر، با این گل بار دیگر کریستیانو رونالدو را شکست داد.

مسی همچنین به 1000 گل رسید، زیرا علاوه بر 702 گل، او 298 پاس گل نیز در فوتبال اروپا داده است.

لیونل مسی با توجه به اینکه قراردادش با پاری سن ژرمن تا چند ماه دیگر به پایان می رسد، آینده خود را تعیین خواهد کرد.

آینده برنده هفت بار توپ طلا هنوز در هاله ای از ابهام قرار دارد زیرا قرارداد او تابستان آینده به پایان می رسد و  در اینباره گمانه زنی های زیادی در رسانه ها منتشر شده است.

مهاجم آرژانتینی هنوز در فرم بسیار خوبی قرار دارد و ممکن است تصمیم بگیرد که در بالاترین سطح رقابت ها به بازی ادامه دهد زیرا نتوانسته پس از خروج از نیوکمپ، لیگ قهرمانان اروپا را فتح کند.

مسی 35 سال سن دارد و می توان گفت که او دنیای فوتبال را زیر پای خود دارد و تقریباً همه احتمالات باز است زیرا هر تیمی در جهان مطمئناً دوست دارد در صورت تمایل او برای آنها بازی کند.

پاری سن ژرمن 2 نیس صفر

لیونل مسی دروازه را باز کرد، جانلوئیجی دوناروما پاری سن ژرمن را جلوتر نگه داشت و سرخیو راموس با غلبه بر امتیاز برتری لیگ یک پی اس جی را به شش امتیاز رساند.

گل‌های لیونل مسی و سرخیو راموس و همچنین عملکرد درخشان جانلوئیجی دوناروما در دروازه‌بانی، باعث شد پاری‌سن‌ژرمن نیس در روز شنبه را پشت سر بگذارد.

مسی دروازه میهمان را باز کرد و در پست نزدیک به فضا رفت و با پای چپ از کسپر اشمایکل گذشت. نیس موقعیت های خود را داشت، اما یک جفت توقف شیرجه از سوی دوناروما در ثانیه های پایانی نیمه اول باعث شد پاریسی ها برتری اندکی را حفظ کنند. این اتفاق شب گذشته در چارچوب لیگ یک اروپا رقم خورده است.

دوناروما پس از استراحت دوباره در این بازی بود و سه بار در کوتاه مدت نیس را رد کرد تا مطمئن شود که پاری سن ژرمن جلوتر می ماند. و سرخیو راموس اواخر کار را قطعی کرد و از کرنر پرید و پی اس جی را به برتری 2-0 رساند.

پاریسی ها شاید خوش شانس بودند که با کلین شیت رفتند و هرگز واقعاً راحت به نظر نمی رسیدند. اما با داشتن عنوانی برای مهر و موم، نتایج و امتیازات آن چیزی است که واقعاً اهمیت دارد.

گزارش: هستی رفیعی