چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه
آمار سخن می گوید

وضعیت پرسپولیس بهتر از استقلال و سپاهان

آمار بهتر پرسپولیس در پنج هفته پایانی دور رفت‌، نشان می‌دهد این تیم در ادامه مسابقات وضعیت بهتری نسبت به سپاهان و استقلال خواهد داشت.

با توجه به این نتایج کسب‌شده سپاهان در مقابل 5 حریف آخرش، نمی‌توان گفت بازی‌های این تیم در 5 هفته پایانی راحت است؛ از 5 بازی که در دور رفت سپاهان فقط 8 امتیاز آن را کسب کرد. البته سپاهان با تیم‌هایی مثل نفت‌مسجد‌سلیمان، ملوان و پیکان که در بازی رفت نتوانسته بود آنها را شکست دهد در خانه مصاف خواهد داشت.

با نگاهی به بازی‌های رفت استقلال مقابل حریفان باقی‌مانده‌اش می‌توان گفت که شاگردان ساپینتو مقابل آنها تقریبا ناکام بوده و همین مساله نشان می‌دهد آنها هفته‌های سختی در انتظارشان است.

نتایج پرسپولیس مقابل پنج حریف باقی‌مانده در دیدار رفت نشان می‌دهد این تیم مقابل آنها فقط 4 امتیاز از دست داده است که آماری به‌مراتب بهتر از سپاهان و استقلال بوده است.

در پنج هفته پایانی اما یک نکته مهم و حیاتی وجود دارد و آن هم بازی رو در و سرخابی است. این مساله می‌تواند برای سپاهان امیدوار‌کننده باشد که بعد از دربی حداقل یا از دو رقیبش فاصله می‌گیرد یا یکی از آنها تقریبا از کورس جا خواهد ماند.

گزارش: نیلوفر مژدهی