شنبه یکم اردیبهشت ماه
شیرازی پس از کنار رفتن

فضای فوتبال را مسموم کرده اند

رئیس هیات فوتبال تهران یک روز پس از استعفایش ناگفته هایی بر زبان آورد که تازگی دارد. او از پشت پرده فوتبال سخن گفت.

حبیب اله شیرازی رئیس مستعفی هیات فوتبال تهران از مشکلاتی که در فوتبال وجود دارد پرده برداشت و گفت: استعفا دادم و این استعفا به میل خودم بود، کسی توصیه ای نداشت اگر خلافی در مدت 15 سال حضورم در هیات فوتبال وجود داشت تاکنون مرا چندین بار بالای چوبه دار کشیده اند، اما برخی ها بر اساس منافع شخصی دوست نداشتند که من در هیات فوتبال باقی بمانم، استعفا دادم تا از ما بهترین که کلی هم هزینه کرده اند وارد هیات فوتبال شوند.

در صدا و سیما به دنبال تخریب ما بودند، فرصت نمی دادند تا حرف ما شنیده شود، مجری برنامه ورزشی بر اساس سوالات مهندسی شده مدام با سوالات خطی تلاش داشت تا ما را به چالش بکشاند، دقیقا با کسانی همدست و همراه شده اند که ما آنها را به خاطر برخی از مسائل که مدارک آن موجود است و در این ارتباط مفصل صحبت خواهم کرد، از هیات فوتبال اخراج کرده ایم.

فضای فوتبال را مسموم کرده اند تا به اهداف و منافع شخصی خود نزدیک شوند. در این فضا کار کردن اشتباه است و به میل خود استعفا دادم. در مدت حضورم در هیات فوتبال ساختمان چند طبقه ای برای هیات فوتبال خریداری کردم که شاید کسی شهامت و اراده چنین کاری را نداشته باشد، آن ساختمان چند طبقه اکنون میلیارد ها تومان ارزش مالی دارد. ما خود را کنار کشیدیم و قضاوت را به آیندگان واگذار کردیم، قصد فعالیت فوتبالی ندارم، اگرچه در حال حاضر عضو هیات مدیره هیات فوتبال تهران هستم، اما هرگز مرا در هیات فوتبال نخواهید دید تا هیات فوتبال مبارک کسانی باشد که برای رسیدن به این صندلی کلی هزینه کرده و همچنان در حال هزینه کردن هستند و دلشان برای فوتبال نمی سوزد، چون آنها به دنبال ارتقای  فوتبال نیستند. در آینده همه چیز مشخص خواهد شد.

گفت و گو: اکبر عزیزی