سه شنبه بیست و هشتم فروردین ماه
سرمربی استقلال قراردادش را فسخ می کند؟

ساپینتو با فتح الله زاده رو به رو نمی شود!

مدیریت باشگاه در حالی به دریافتی 85 هزار دلاری ساپینتو اشاره کرد که این سرمربی که طبق قرارداد باید هر دو ماه یک بار 95 هزار دلار به‌عنوان دستمزد دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: با سپری شدن حدود 5 ماه، از قرارداد ساپینتو وی با 3 دستمزد عقب‌افتاده مواجه شده و گویا پرداختی باشگاه به وی از بابت مطالبات قبلی این سرمربی بوده است.

همچنین ساپینتو 45 هزار دلار نیز بابت پاداش پیروزی‌های تیمش به‌جز دیدار پایانی طلبکار است که از این مبلغ بعد از مناظره هفته گذشته، یک‌سوم این رقم یعنی حدود 15 هزار دلار به این سرمربی پرداخت شده تا ادعای فتح‌الله‌زاده مبنی‌بر پرداخت پاداش بعد از این برنامه محقق شده باشد.

این در حالی است که مدیران استقلال این روزها به قدری درگیر مشکلات مالی هستند که به مطالبات ساپینتو توجهی ندارند و این مربی با شرایط ویژه فعلی می تواند به راحتی قراردادش را با استقلال فسخ کند و ایران و استقلال را ترک کند اتفاقی که تا به حال رخ نداده و این مربی اعلام کرده تا پایان و با وجود مشکلات بسیار استقلال را ترک نمی کند و می ماند و به کارش ادامه می دهد.

سرمربی استقلال تنها از وضعیتی که علی فتح الله زاده در تیم ایجاد کرده دلخور است و از وی خواسته تا به حاشیه سازی ها خاتمه دهد.