شنبه یکم اردیبهشت ماه

مسابقات پنج وزن دوم کشتی فرنگی آسیا

رضا عباسی، سجاد ایمن طلب، علیرضا مهمدی و مهدی بالی به مرحله نیمه نهایی راه یافتند محسن نژاد مغلوب شد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: مسابقات پنج وزن دوم سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا، از صبح امروز (دوشنبه) در شهر آستانه قزاقستان در حال برگزاری است.

نتایج نمایندگان کشورمان تاکنون به شرح زیر است:

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4 بر 3 مغلوب یرنور فیداخمتوف از قزاقستان شد و به دیدار رده بندی رفت. وی باید منتظر حضور حریفش در دیدار فینال باشد تا شانس ادامه کار برای کسب مدال برنز را داشته باشد.

در وزن 67 کیلوگرم رضا عباسی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 8 بر صفر بیگ میرات نوباتوف از ترکمنستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این دیدار به مصاف برنده مبارزه میان کشتی گیران چین و ژاپن می رود.

در وزن 72 کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 6 بر 1 ویکاس از هند را از پیش رو برداشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ترکمنستان و چین می رود.

در وزن 82 کیلوگرم علیرضا مهمدی پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر صفر مقابل و هالیشان باهیجیانگ از چین به پیروزی رسید و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده مبارزه میان نمایندگان هند و قرقیزستان می رود.

در وزن 97 کیلوگرم مهدی بالی پس از استراحت در دور اول، در دور دوم و در مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 7 بر 5 مقابل یوتا نارا از ژاپن به برتری دست یافت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف برنده کشتی گیران ازبکستان و چین می رود.