پنجشنبه ششم اردیبهشت ماه

 گل محمدی: باز هم توطئه چین ها دست به کار شدند

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس برای بازیکنان و هواداران تیمش در آستانه بازی پرسپولیس با مس کرمان و دربی پیش رو پیام ویژه ای ارسال کرد.

گل محمدی در پیام خود آورده است، در آستانه دیدار ما با مس کرمان و دربی پیش رو، آنهایی که کارشان چیدن دسیسه و توطئه است دست به کار شده و قصد تخریب روحیه تیم و بازیکنان را دارند.

 گل محمدی آورده است: به نقل از من قید شد، لیست بازیکنان مازاد از سوی من در اختیار مدیر عامل قرار گرفته است. کدام عاقلی که هنوز پنج هفته از زمان بازی های تیمش باقی مانده دست به چنین حرکتی می زند، جالب است حاشیه سازان عنوان آورده اند که چند بازیکن کلیدی در لیست گل محمدی قرارگرفته اند.

بنده به هواداران و بازیکنان اعلام می کنم: اولا درپرسپولیس لیستی به عنوان لیست مازاد وجود ندارد و قرار نیست حتی در پایان فصل بازیکنی از تیم ما جدا شود، در ثانی اگر قرار است اقدامی صورت بگیرید، نه تنها کسی جدا نخواهد شد و بلکه بازیکن جدیدی به تیم اضافه می شوند.

مجموعه تیمی فعلی ما به یک مجموعه کامل تبدیل شده و هیچ تغییری در آن ایجاد نخواهد شد، آنچه که از سوی شایعه سازان مطرح شده صرفا در جهت تخریب تیم و باز ماندن پرسپولیس از قهرمانی در لیگ است. به این حرف ها توجه نشود.

گزارش: اکبر عزیزی