جمعه سی و یکم فروردین ماه
رای نهایی پرونده استراماچونی اعلام نشده

فتح الله زاده همچنان مدیرعامل است!

با توجه به اینکه باشگاه استقلال درخواست جزئیات رای را کرده، اجرای رای معلق شده است و هر زمان که جزئیات رای صادر شود، باشگاه استقلال ۲۱ روز جهت اعتراض به آن فرصت دارد.

به همین دلیل چون هنوز جزئیات رای اعلام نشده، فرصت ۵۱ روزه برای پرداخت طلب استراماچونی هم آغاز نشده است‌.

این نکته هم لازم به ذکر است که در صورت عدم پرداخت در بازه ۵۱ روزه، پنجره نقل و انتقالات باشگاه بسته می‌شود و در صورتی که در سه پنجره پول پرداخت نشود، احتمال کسر امتیاز و سایر تنبیهات وجود دارد که این احتمال نیز برای سال‌های آینده است.

که موضوع کسر امتیاز از استقلال شامل این فصل نمی شود و آبی ها در صورت عدم پرداخت پول تا زمان اعلام رای قطعی با کسر امتیاز مواجه می شوند که این موضوع شامل فصل آینده می شود و استقلال تا پایان این فصل نگران کسر امتیاز نیست.

درخصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی نیز اعلام شده که استقلالی ها تا پایان 51 روز کاری فرصت دارند که این مشکل را حل کنند اما انجام این اقدام هنوز رسما آغاز نشده است و استقلالی ها از زمان شروع رسمی از طرف فیفا فرصت دارند که پول را پرداخت کنند.

مدیران باشگاه استقلال هنوز رسما شروع به کار نکردند و در این زمان خواستار جدایی شدند اما در این مورد هنوز نظر نهایی وزیر ورزش اعلام نشده و وی باید در خصوص جدایی فتح الله زاده اعلام نظر کند اما وی راضی به جدایی مدیرعامل استقلال نیست و قصد دارد وی را تا پایان فصل در استقلال حفظ کند.

گزارش: سوده رحمانوند