جمعه دهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

پرداختن به اخبار پشت پرده فوتبال نقطه پایان ندارد، از این رو بازار اینگونه اخبار همیشه داغ است. در ستون امروز اخبار کوتاه فوتبال به چند نمونه از آن اشاره می شود.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* با توجه به انتقال لوکادیا مهاجم سابق تیم پرسپولیس که در یک شرایط خاص پرسپولیس را تنها گذاشت و به هلند بازگشت، اکنون این بازیکن درخواست آی دی کارت از پرسپولیس را کرده است، باشگاه پرسپولیس نیز در پاسخ گفته است، معذوریم.

* طبق اخبار دریافتی از باشگاه استقلال، اعضای هیات مدیره این باشگاه در تاریخ 5 اردیبهشت به پایان ماموریت خود خواهند رسید وگروه تازه وارد خواهند شد. امیدواریم که یک گروه قوی با قدرت جذب منابع مالی و تلفیقی از آدم های اهل فن وارد گود شوند.

* حمید سجادی وزیر ورزش، با استعفای فتح الله زاده موافقت نکرد و به وی ماموریت داد تا پایان فصل فوتبال در مسئولیت خود باقی بماند. با این شرایط آیا ماند فتح الله زاده به صلاح خود و باشگاه استقلال است نمی دانیم.

* محمد مومنی عضو هیات رئیسه باشگاه استقلال اعلام کرد، هیچ اراده ای در باشگاه استقلال برای پرداخت طلب استرا ماچونی وجود ندارد، بی جهت دیگران را محکوم نکنیم. مومنی نشان داد که همچنان روی موج مخالف حرکت می کند.

* علی صانعی سرمربی زیر 20 سال فوتسال، خبر استعفای خود را تکذیب کرد و گفت: همیشه گفته ام قرارداد من دلی است و هرگز به آن پشت نخواهم کرد. فوتسال کشور ما نیازمند مربیانی متعهد و نگاه جدی فدراسیون است.

* رادووشوویچ دروازه بان سابق پرسپولیس در توئیتر خود نوشت: از همکاری باشگاه پرسپولیس که در راه پرداخت طلب من محبت نشان داده اند تشکر می کنم. چنانچه روزی به کمک من نیازی شد دریغ نخواهم ورزید.