چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

برهانی: مومنی به خانواده استقلال توهین کرد

مدیر آکادمی باشگاه استقلال، همچنان امیدوار است که تیم فوتبال استقلال در رقابت های لیگ آسیا حضور پیدا کند.

 به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: آرش برهانی، مدیر آکادمی و سرمربی تیم فوتبال امید استقلال در رابطه با موقعیت باشگاه و تیم فوتبال استقلال و اتفاقات جدیدی که در چند روز گذشته رخ داد، نکاتی را یاد آورد شد که متفاوت با دیگران دیده می شود.

برهانی گفت: استقلال هنوز از رقابت های آسیایی حذف نشده است، تا 31 فروردین فرصت دارد تا بارگذاری صورت بگیرد.

وی در ارتباط با آن مناظره تلویزیونی گفت: فکر می کنید که با پخش آن مناظره چه کسی سود برد و چه کسی آسیب دید؟ قدر مسلم غیر ورزشی ها و غیر فوتبالی ها شاد شدند و فوتبالی ها آسیب دیدند. مشخص است که غیر فوتبالی ها  شمشیر را از رو برای فوتبالی ها بسته اند. اشکالی ندارد، اما تجربه نشان داده است که عمر غیر فوتبالی ها در فوتبال بسیار کوتاه بوده و درنهایت به شکل بد از چرخه فوتبال خارج شده اند.

برهانی ادامه داد: ،مهدی تاج در کانون مربیان فوتبال در رابطه با عدم پرداخت طلب استراماچونی از سوی  استقلال چنین گفت: این تاخیر  برای حضور تیم استقلال در لیگ آسیا مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد، ایشان هرگز نگفته اند استقلال به دلیل آماده نبودن مدارک صدور مجوز حرفه ای از لیگ حذف شده است برای بارگذاری مدارک تا تاریخ 31 فروردین فرصت است.

مدیر آکادمی باشگاه استقلال در بخش پایانی صحبت هایش به گفته های اخیر محمد مومنی عضو هیات رئیسه باشگاه اشاره داشت و گفت: ایشان نکاتی را بر زبان آورد که بیشتر به زیان خودش تمام شد. وی عضو هیات مدیره باشگاه هستند، چرا می گوید هیچ اراده ای در باشگاه برای پرداخت طلب استراماچونی وجود ندارد، پس شما در هیات مدیره چه کاره هستید، این اراده را چه کسی باید بارور سازد. متاسفانه مومنی با صحبت هایش، به استقلال و هواداران توهین کرد درست نیست یک استقلالی از درون خانه تیشه برریشه استقلال بزند.