جمعه دهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

با توجه به اتفاقاتی که همچنان گریبانگیر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، بازار اخبار پشت پرده فوتبال داغ تر از گذشته دیده می شود و همچنان به عنوان اخبار روز دست به دست می شود. چند نمونه آن را ملاحظه خواهید کرد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی:

* با حکم مهدی تاج، علی دوستی مهر مربی شناخته شده در فوتبال پایه وسر مربی سابق تیم ملی نوجوانان ، به عنوان مربی تیم زیر 14 سال ایران انتخاب شد.دوستی مهر از مربیان خوشنام وکار بلد  باروزمه قوی در فوتبال پایه محسوب می شود که در زمان حضورش در تیم نوجوانان نتایج درخشانی را کسب کرد.

* حجت کریمی که فعلا نقش سرپرستی مدیریت باشگاه استقلال را برعهده گرفته است در ارتباط با پرداخت طلب استرا ماچونی گفت، من از این پول ها ندارم که به استراماچونی بپردازم. اصولا پولی ندارم که بخواهم برای استقلال خرج کنم.

* کنفدراسیون فوتبال آسیا تاریخ قرعه کشی مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا را اعلام کرد. مراسم قرعه کشی به میزبانی کشور قطر در تاریخ 24 اردیبهشت انجام خواهد شد، تیم های ایران، کره جنوبی، استرالیا، عربستان، ژاپن و قطر در سید اول قرار دارند.

* پریرا مهاجم برزیلی تیم پرسپولیس در پایان تمرین تیم سرخپوشان گفت: با گلی که به ملوان زدم، خوشحالی هواداران  از نزدیک لمس شد. منتظر گل های بعدی باشید، خصوصا در دربی گل خواهم زد تا جبران کرده باشم.

* پیروز قربانی پیشکسوت فوتبال و باشگاه استقلال در خصوص تغییرات مدیریت در باشگاه استقلال می گوید: می توانم از بالا دستی ها خواهش کنم که برای مدیریت باشگاه استقلال مدیری انتخاب شود که هموزن اعتبار و شان شخصیت باشگاه استقلال باشد، تا کی باید هواداران غم ندانم کاری مدیر نابلد را که فقط به فکر جیب خودش است را بخورند.

گزارش: فرشید صادق زاده