سه شنبه چهارم اردیبهشت ماه
پایان دور مقدماتی لیگ برتر ترکیه

هالک بانک قهرمان دور مقدماتی شد

لیگ برتر ترکیه وارد مرحله پلی آف شده است.

در هفته آخر لیگ برتر ترکیه تیم های هالک بانک، زراعت بانک، فنرباغچه و آرکاس اسپور ازمیر توانستند به ترتیب رتبه‌های اول تا چهارم را کسب کنند و راهی نیمه‌نهایی شوند.

گالاتاسرای نیز که مرتضی شریفی را در اختیار داشت در هفته آخر در یک بازی فوق حساس برای صعود به پلی آف مغلوب آرکاس اسپور شد و از رسیدن به پلی آف نیمه نهایی باز ماند و راهی رتبه های پنجم تا هشتم شد.

مرحله نیمه نهایی به شکل زیر است :

هالک بانک  آرکاس اسپور ازمیر

زراعت بانک. فنرباغچه

تنها لژیونر باقی مانده در این مرحله سعید معروف در تیم فنرباغچه است.

مسابقات پلی آف برای رتبه پنجم تا هشتم نیز اینگونه است:

گالاتاسرای تورشاد (جدال مرتضی شریفی و بردیا سعادت)

بورسا  جزیره

تیم هالک بانک نیز توانست با قهرمانی در دور مقدماتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد و حالا تنها یک سهمیه دیگر بافی مانده است، که از بین زراعت بانک، فنرباغچه و آرکاس اسپور انتخاب خواهد شد.

نیمه‌نهایی سوپر لیگا ایتالیا

بازی های اول نیمه نهایی کاملا یک طرفه بود

در آغاز بازی های نیمه نهایی سوپر لیگای ایتالیا تیم لوبه ایتالیا که به سختی و با غلبه بر ورونا توانست وارد این مرحله شود، توانست به راحتی و با نتیجه سه بر صفر از سد آلیانز میلانو که میلاد عبادی پور را روی نیمکت داشت بگذرد تا در مجموع یک بر صفر از تیم میلانو جلو بیفتد، میلانو که از یک بازی سخت برابر پروجا می آمد نتوانست بازی همیشگی خود را به نمایش بگذارد، در این بازی الکساندر نیکولوف ستاره جوان بلغاری با کسب هفده امتیاز بهترین بازیکن زمین بود و در سوی دیگر میدان جیان پاتری از میلانو امتیاز آور است تیم بود

در دیگر بازی این مرحله تیم ترنتینودر سایه درخشش دنیل لاویا و ماتی کازیسکی با نتیجه سه بر صفر از سد پیاچنزا گذشت تا آنها هم به راحتی از سد حریف پر قدرتش بگذرد.

در این مرحله هر تیمی زودتر به سه پیروزی برسد راهی فینال سوپر لیگا ایتالیا خواهد شد، مسابقات بعدی تیم ها بیست و هفتم فروردین ماه برگزار خواهد شد.

تحریریه البرز ورزشی