چهارشنبه پنجم اردیبهشت ماه

ورژن اسپانیایی نساجی رو نمایی می شود

امروز اولین عملکرد تیم نساجی با مربی جدید را در لیگ برتر می بینیم و شاهد تاثیر این مربی در عملکرد نساجی هستیم.

سرانجام اتفاقی که هواداران نساجی منتظرش بودند رخ داد و حمید مطهری که در نخستین تجربه سرمربیگری‌اش در لیگ برتر نتوانسته چندان موفق باشد پس از چند نتیجه ضعیف و افت تیمش در هفته‌های اخیر از سمتش کنار رفت تا جایش را به یک سرمربی جوان و 38 ساله اسپانیایی بدهد. بازی امروز نساجی مقابل آلومینیوم اولین تجربه مربیگری او در ایران است و بدون شک زیر ذره بین رسانه ها است.

کارلوس انرخوز هرناندز در این فصل دومین مربی اهل اسپانیا است که به فوتبال ایران وارد می‌شود و از قضا او هم مثل مربی تراکتور به‌عنوان مربی جانشین راهی تیم‌های خود شده‌اند. او حالا راهی ایران شده ‌تا در 5 بازی باقیمانده از لیگ 22 روی نیمکت نساجی بنشیند اما احتمالا مدیران باشگاه برنامه‌ای طولانی مدت برای او تدارک دیده‌اند و امیدوارند تا با کمک او در فصل بعد بتوانند تیمی آماده را روانه لیگ ایران و همچنین رقابت‌های آسیایی کنند تا نماینده‌ای شایسته برای فوتبال ایران باشند.

هرناندز اگر بتواند عملکرد خوبی در نساجی داشته باشد راه برای حضور بیشتر مربیان هموطنش باز خواهد شد و پس از حضور مربیان کروات و پرتغالی در فوتبال ایران این بار شاید اسپانیایی‌ها بتوانند راه خود را به ایران باز کنند. این در حالی است که مربیان این کشور در این فصل در لیگ‌های مختلف عملکرد خوبی داشته‌اند؛ به‌خصوص ژابی آلونسو و اونای امری که با حضور در لورکوزن و استون‌ویلا کاملا این دو تیم را متحول کرده‌اند.

گزارش: نیلوفر مژدهی