پنجشنبه نهم فروردین ماه
پیشنهاد فوق سنگین برای طارمی

مهدی؛ پول یا ورزش؟

سردبیر نشریه معتبر مادریدی از احتمال انتقال طارمی به همراه ایسکو و دی ماریا به لیگ عربستان در تابستان پیش رو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: فلیکس دیاز سردبیر نشریه معتبر مارکا با حضور در شبکه ورزش عربستان پیشنهاد باشگاه الهلال به مهدی طارمی را تایید کرد و از احتمال انتقال طارمی به همراه ایسکو و دی ماریا به لیگ عربستان در تابستان پیش رو پرداخت.

پیش از این رسانه های پرتغال در روزهای گذشته اخباری را در زمینه علاقه مندی باشگاه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو منتشر کردند. طبق گزارش های رسیده از پرتغال باشگاه متمول سعودی و پرافتخارترین باشگاه آسیا پیشنهادی 3 ساله برای جذب مهدی طارمی ستاره تیم ملی کشورمان و پورتو داده است.

انتقال کریستیانو رونالدو ابرستاره پرتغالی به لیگ عربستان و به باشگاه النصر رقیب سنتی الهلال باعث شده تا اخبار متعددی در زمینه علاقه مندی باشگاه شهر ریاض به ستارگان بزرگ فوتبال مثل لیونل مسی مطرح شود.

نشریه مارکا اسپانیا زمستان گذشته اولین رسانه ای بود که توافق غیرمنتظره رونالدو با سعودی ها را قبل از جام جهانی 2022 قطر مطرح کرد ولی خبر اختصاصی این رسانه مادریدی بارها تکذیب شد ولی در نهایت طبق اعلام این رسانه راهی عربستان شد.

اورلاندوسا مهاجم سابق تیم‌های پورتو و براگا و تیم ملی پرتغال و کارشناس پرتغالی درباره طارمی ۳۰ ساله می‌گوید: از نظر مالی، الهلال بدون شک بهترین انتخاب است. این باشگاه قدرت مالی در اختیار دارد که هیچ باشگاهی نمی‌تواند با آن رقابت کند. درباره بعد ورزشی، تا جایی که من مطلع هستم، وقتی کارلوس کاروالیال او را به ریو آوه و فوتبال پرتغال آورد، او بازیکنی است که اهدافی برای بازی و کسب موفقیت در اروپا دارد حتی وقتی میلان قصد داشت او را جذب کند، او به نوعی علاقه داشت پورتو را ترک کند.