جمعه دهم فروردین ماه

کوتاه از فوتبال...کوتاه از فوتبال

اخبار پشت پرده فوتبال را که در برگیرنده بسیاری از واقعیت ها است، اما به خاطر ملاحظه کاری برخی از باشگاه ها و نیز عوامل فوتبالی به صورت غیر رسمی نشر پیدا می کند را می خوانید.

به گزارش پایگاه خبری البرز ورزشی: 

* با آنکه اکثریت رسانه های ورزشی خبر خرید و انتقال مهدی طارمی به فوتبال عربستان را در صدر اخبار خود قرار داده اند اما از پرتغال خبر رسید سرمربی تیم پورتو گفته است: اجازه جدایی طارمی از این تیم و انتقالش به فوتبال عربستان را نخواهم داد، اگر باشگاه این کار را انجام دهد من هم رفتنی خواهم بود. جای طارمی فوتبال عربستان نیست.

* اسکوچیچ سرمربی سابق تیم ملی، از فدراسیون فوتبال کروواسی حکم گرفت و به عنوان سرمربی تیم زیر 23 سال کروواسی معرفی شد. بد نیست بدانید، باشگاه استقلال در نظر داشت تا در صورت جدایی ساپینتو از این تیم، اسکوچیچ را به عنوان جانشین وی معرفی کند.

* مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال که چند روز پیش اعلام کرده بود، باشگاه پرسپولیس به دلیل بدهی به رادوو شوویچ از لیگ آسیا حذف شده، حرفش را پس گرفت و گفت: باتوجه به پرداخت دو قسط از طلب رادووشوویچ از سوی باشگاه پرسپولیس، هیچ خطری این تیم را در جهت حذف از لیگ فوتبال آسیا تهدید نمی کند.

* بد نیست بدانید، بازیکنان تیم استقلال پس از دریافت خبر سرپرستی باشگاه استقلال توسط حجت کریمی، به اتفاق اعلام داشتند: اگر قرار است تحول به معنای واقعی تعریف پیدا کند سرپرست جدید معوقه های ما را بپردازد، در غیر این صورت تغییرات پاک کردن صورت مسئله است.

* احتمالا پای مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان به کمیته اخلاق کشیده خواهد شد. این اتفاق به دلیل مصاحبه های اخیر این مربی است که عنوان کرده، اگر ما سوگلی بودیم داوران برای تیم ما در یک بازی یکی دوتا پنالتی پشت سر هم می گرفتند.

* شک نداشته باشید، با توجه به اختلافاتی که بین ابوالفضل جلالی و سعید مهری با ساپینتو به وجود آمده، دو بازیکن نامبرده در سال جدید از استقلال فاصله خواهند گرفت، البته به شرط آنکه ساپینتو در استقلال ماندگار باشد و قید پیوستن به فوتبال امارات را بزند.